کد خبر: ۴۶۶۸۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

خانم پرستارجوان،500میلیون تومان پول زن سالخورده را به حساب خودش ریخت

چندی پیش وکیل مرد مقیم انگلیس با مراجعه به دادسرای جنایی تهران گفت: موکلم از پدرش، پرستارخانگی پدرش و همسر پرستار پدرش به خاطر مرگ مرموز مادرش شکایت دارد.
آفتاب‌‌نیوز : او اعلام کرده 30 خرداد سال 95، مادرش فوت کرده اما بعد از مدتی متوجه شده پرستار پدرش که خانم جوانی به نام شیلا است، حدود نیم میلیارد تومان پول‌های مادرش را تصاحب کرده است. حتی پدرش از طریق صلح، خانه‌اش را نیز در اختیار پرستارش قرار داده است.

پسرزن مرحوم معتقد است، آنها داروهای مادرش را آنقدر پایین و بالا کرده‌اند تا او فوت کند و...

با شکایت مرد جوان تحقیقات پلیسی با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. این درحالی بود که پزشکی قانونی علت مرگ پیرزن را سکته قلبی اعلام کرد.با این حال پرستار جوان که برای تحقیقات به دادسرا احضارشده بود گفت: زوج کهنسال به خاطراعتماد زیاد، وکالت کارهایشان را به من داده بودند. حتی واریز پول به حسابم نیز با نظرخودشان صورت گرفت. ضمن اینکه می‌خواستند سند خانه را هم به نام من کنند که موافقت نکردم. به همین دلیل خانه را صلح عمره کردیم. الان هم آقا حالش خوب است و پزشکی قانونی نیز صحت عقلی او را تأیید کرده و می‌توانید از خود او در این مورد تحقیق کنید. البته دلیل این کارهم این بود که پسر بی وفایشان هیچ توجهی به پدر و مادرش نداشت و بارها پیغام داده بود بعد از مرگ مادر و پدرش به ایران می‌آید تا ارثیه‌اش را بگیرد. پدرش نیز به خاطر انتقام از پسرش تصمیم گرفت اموالش را در اختیار من قرار دهد.

درحال حاضرتحقیقات در این خصوص از سوی بازپرس ومأموران تا افشای ابهام‌ها ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین