کد خبر: ۴۶۶۸۹۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

زندانی فراری اوین ۲ روز پیش دستگیر شد/ از دستگیری آزاده نامداری اطلاع ندارم

مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: جرم زندانی فراری بازداشتگاه اوین، کلاهبرداری بود و وی از بیمارستان فرار کرده بود.
آفتاب‌‌نیوز : مصطفی محبی در نشست خبری درباره فرار یکی از زندانیان از زندان اوین، گفت: این زندانی از زندان فرار نکرد، بلکه از بیمارستان فرار کرده بود و دو روز پیش دستگیر شد، جرم این زندانی کلاهبرداری بود.

به گزارش ایسنا، وی درباره ساخت مهدکودک در زندان نسوان گفت: مجوز و نیروی انسانی این کار را نتوانستیم فعلا محیا کنیم. به نظر ما بچه ها در کنار مادران باشند خیلی بهتر است. ما کودکان زیر دو سال را نگه می داریم.

محبی درباره اینکه بیشترین جرایم زندانیان مربوط به کدام جرم است، گفت: بیشترین جرایم مربوط به مواد مخدر و بعد از آن سرقت و بعد از آن جرایم علیه اشخاص است. در سال جاری در مورد مواد مخدر 3/6 درصد کاهش و در مورد سرقت 8/6 درصد کاهش داشته‌ایم.

وی گفت: پرونده‌های قدیم فقط مزاحمت تلفنی بود، البته ما در گذشته داشتیم پرونده‌ای که به دلیل زنگ زدن و مزاحمت تلفنی برای خانم، همسرش به او شک کرده و در نهایت این خانم خودسوزی کرد!

وی درباره خبر منتشره مبنی بر دستگیری آزاده نامداری در فرودگاه گفت: چنین چیزی نداشتیم.

محبی افزود: من از دستگیری ایشان اطلاع ندارم، من گفتم که وی وارد زندان های تهران نشده است.

محبی درباره اجرای طرح پایندهای الکترونیکی در زندان تهران گفت: هنوز به صورت عملیاتی اجرایی نشده است. محل اجرای طرح اختصاص داده شده، ولی برای تجهیزات و نیروی انسانی مشکل داریم.

محبی اعلام کرد: فراوانی جرایم مواد مخدر 42 درصد و سرقت 30 درصد است.

وی درباره فروش زندان اوین نیز گفت: فعلا این امر میسر نیست. باید جایی را بسازیم که زندانیان را منتقل کنیم و فعلا چنین جایی نداریم. 8 مالک وجود دارد به همین دلیل ممکن است با هم اختلاف نظر داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین