کد خبر: ۴۶۷۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

حاشیه‌های بازی نفت تهران - پرسپولیس/اعتراض خوردبین به ناظر بازی و تهییج هواداران از سوی مسلمان

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران به دلیل تاخیر در ورود منشا به زمین به ناظر بازی اعتراض کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 دیدار تیم‌های فوتبال نفت و پرسپولیس تهران که از ساعت ۲۰:۴۵ امروز در ورزشگاه تختی آغاز شده بود در پایان با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان برانکو به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این دیدار:

احمدزاده پس از به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس پیراهنی را که روی آن نوشته شده بود "عشقم اورمیه" مقابل دوربین‌های تلویزیونی به نمایش درآورد.

درگیری‌های متعددی در این بازی بین هواداران و ماموران حفاظت فیزیکی ورزشگاه تختی به وجود آمد.

محسن مسلمان در نیمه دوم این دیدار بارها با تهییج هواداران از آن‌ها خواست که پرسپولیس را پرشورتر تشویق کنند.

منشا که در اواسط نیمه دوم قصد ورود به زمین را داشت برای دقایقی در کنار زمین معطل شد و به نظر می‌رسد ناظر بازی به دلیل مشکلی که در کارت تعویض وجود داشت اجازه ورود او به زمین را نمی‌داد. این موضوع با اعتراض محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس همراه بود.

گوینده ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر را ۲۳ هزار نفر اعلام کرد. هواداران پرسپولیس که از پیروزی تیم‌شان مطمئن بودند از دقیقه ۸۰ شروع به ترک ورزشگاه کردند تا اسیر ترافیک اطراف ورزشگاه تختی نشوند.

هاشم بیک‌زاده بازیکن نفت در اواخر بازی به دلیل مصدومیت ناچار به تعویض اجباری شد.

مهدی طارمی بعد از به ثمر رساندن دومین گل خود در این بازی به همراه هم‌تیمی‌هایش حلقه شادی تشکیل داد و خوشحالی خاصی را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایسنا، پس از پایان دیدار پرسپولیس و نفت تهران که با برتری ۳ بر صفر شاگردان برانکو همراه شد ماموران یگان ویژه یک بازیکن نفت که به عنوان هوادار در ورزشگاه حاضر بود را دقایقی در زمین نگه داشتند. پس از آن نیز تعدادی از خبرنگاران شروع به فیلم گرفتن از این حرکت ماموران کردند که ماموران دوباره تلفن همراه این خبرنگاران را از آن‌ها گرفته و با آنه نیز برخورد نامناسبی داشتند که این به نوعی هدیه خبرنگاران دو روز بعد از روز خبرنگاران بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین