کد خبر: ۴۶۷۲۱۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷

برانکو: نیمه اول اشتباه بازی کردیم/ از طارمی انتظار آقای گلی داریم

سرمربی پرسپولیس گفت: از طارمی انتظار داریم که امسال هم آقای گل شود.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل نفت تهران بیان کرد: تبریک بزرگی به مناسبت روز خبرنگار خدمت اصحاب رسانه دارم. درباره بازی باید بگویم هشدار داده بودم که این بازی متفاوت با سوپر جام است و نیاز به دقت و تمرکز دارد. اعلام کردم می‌بریم نه به این خاطر که حریف را دست کم بگیریم بلکه ما پرسپولیسیم و هر بازی باید برای برد برویم.

او ادامه داد: اصلا کارمان راحت نیست و تمام تیم‌ها می آیند تا ما را غافلگیر کنند. بعد از نیمه اول که راضی نبودم بازیکنان تمام تلاششان را کردند. ما ضعف تاکتیکی داشتیم. در نیمه دوم گل زودهنگام و تعیین کننده‌ای زدیم. بازیکنانم در نیمه دوم تفکرشان را تغییر دادند و با پاسکاری به گل رسیدند.

برانکو گفت: برنامه ما در لیگ بسیار فشرده بود. ما مقابل فولاد با مشکل مواجه شدیم. آن بازی یک داربی کوچک بود. داربی اصلی ما مقابل تراکتورسازی برگزار شد. ما پارسال این تیم را به سختی پشت سر گذاشته بودیم و امروز هم داربی ما با نفت قهرمان جام حذفی بود. ما دو بازی مهم را پشت سر گذاشتیم و آن چیزی که ما را خوشحال می‌کند استقبال تماشاگران و تشویق آن‌ها از دقیقه یک تا ۹۰ است.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه تیمش در نیمه دوم متحول شد خاطرنشان کرد: ما نیمه اول اشتباه بازی کردیم و با ارائه بازی ترکیبی کم و بازی مستقیم زیاد، نتوانستیم به گل برسیم اما خوشبختانه امروز مهدی طارمی راه افتاد و ما هم از او انتظار داریم مقامی که فصل پیش کسب کرد را تکرار کند. ما از طارمی می‌خواهیم بازی به بازی بهتر شود.

به گزارش ایسنا، برانکو همچنین در پاسخ به این پرسش که دلیل جر و بحث منشا با ایگور بعد از پایان بازی چه بود، توضیح داد: فکر می‌کنم اینکه بازیکن بخواهد با مربی خود صحبت کند ممنوع نیست. این صحبت‌هایی است که ما با بازیکنان انجام می‌دهیم و بین خودمان در داخل رختکن مطرح می‌شود. این‌ها مسائل شخصی تیم ماست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین