کد خبر: ۴۶۸۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

انفجار یک منزل مسکونی در تهرانپارس/ مصدومان به بیمارستان منتقل شدند

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار یک منزل مسکونی در تهرانپارس خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام خبر انفجار در یک منزل مسکونی گفت: درپی اعلام خبر وقوع انفجار در یک منزل مسکونی در ساعت 22:54 دیشب به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل حادثه واقع در خیابان 137 تهرانپارس اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه، گفت:‌ پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که انفجار در یک واحد 60 متری در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی رخ داده است.

ملکی تصریح کرد: انفجار در آشپزخانه رخ داده و به همین دلیل منجر به آتش‌سوزی در خانه نشده بود، اما در پی این حادثه شیشه‌های این واحد مسکونی شکسته شد.

او با بیان اینکه عملیات همزمان آتش‌نشانان برای ایمن‌سازی و نجات، خاطرنشان کرد:‌ این حادثه منجر به مصدومیت و سوختگی زن و مردی میانسال شده بود که توسط آتش‌نشانان در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهارکرد: نشست گاز شهری باعث وقوع این حادثه شده بود و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی، محل را به عوامل شهرداری تحویل داده و در ساعت 13 دقیقه بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین