کد خبر: ۴۶۸۴۸۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹

آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات/قاضی‌پور: آقای جهرمی آیا با وزیرشدن می‌خواهید سیاست‌های واعظی را اجرا کنید؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از برنامه های وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت:‌ آیا شما با وزیر شدن می‌خواهید سیاست‌های واعظی را اجرا کنید یا به دنبال اجرایی کردن سیاست‌های بالادستی هستید؟
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، نادر قاضی‌پور در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: آیا فردی که دارای لیسانس قدرت است توانایی انجام امور تخصصی مربوط به وزرات ارتباطات را دارا است. تعداد زیادی فارغ التحصیل و دکترا در حوزه مربوط به ارتباطات داریم. لیسانس قدرت چه کاری می‌تواند انجام دهد؟

وی افزود: تداوم برنامه وزیر پیشنهادی با برنامه های وزارت ارتباطات و همچنین برنامه ششم توسعه یکی نیست و ضعف دانش و فناوری در این خصوص وجود دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت هم پیشرفت چشمگیری حاصل نشده است، گفت: طرح های مربوط به خطوط انتقال یا دیتا انجام نشده و عملکرد آذری جهرمی هم خوب نبوده است. حتی در خرید و فروش مناقصه هم کاری انجام نشده در حالیکه اگر مناقصه برگزار شد قیمت اینترنت کاهش می یابد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: آقای آذری جهرمی در مبارزه با قاچاق ترافیک چه کاری انجام داده اید؟ شما جزو هیأت مدیره رایتل بودید. چه کار کرده‌اید؟ مگر غیر از این است که ورود به حریم خصوصی انجام شده است.

وی تصریح کرد: به شما می گویند پدر تلگرام، گفته شده سرورهای تلگرام به ایران آمده، کجا است که این موضوع دیده نمی شود. شما مشکل تلگرام را چگونه حل کرده اید؟

وی خاطرنشان کرد: شما با وزیر شدن می خواهید سیاست واعظی را اجرا کنید یا اینکه می خواهید سیاست های بالادستی را اجرا کنید؟

وی ادامه داد: مدیرعامل تلگرام یک روسی صهیونیستی است که فراری از روسیه می باشد، آقای جهرمی بعد از رایزنی شما با این سرویس هر روز ادبیات مدیریت تلگرام علیه جمهوری اسلامی ایران بی ادبانه تر شده است. لذا مسئولین قضایی و امنیتی لازم است به این موضوع ورود کنند.

قاضی پور در پایان اظهار داشت: در بحث تولید ملی هم باید از دانشمندان کشورمان استفاده کنیم. خرید خارجی فساد دارد در حالیکه خرید کالای ایرانی دعای خیر خانواده های کارگران و مهندسان را به دنبال دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین