کد خبر: ۴۶۸۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
ال‌کلاسیکوی برگشت سوپرجام؛

تراژدی ال‌کلاسیکو‌های بدون رونالدو تکرار می‌شود یا مسی این بار می‌تازد؟

تیم‌های رئال‌مادرید و بارسلونا بامداد امشب و از ساعت ۱:۳۰ در برنابئو ال‌کلاسیکوی برگشت را برگزار خواهند کرد.
آفتاب‌‌نیوز : امشب و از ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد ال‌کلاسیکوی برگشت سوپرجام اسپانیا برگزار خواهد شد. دیداری که مطمئنا حال‌وهوایی متفاوت‌تر نسبت به بازی رفت خواهد داشت.

 یکشنبه شب و در ورزشگاه نیوکمپ بود که رئال‌مادرید موفق به شکست ۳-۱ بارسا شد و حالا ارنستو والورده و شاگردانش در فکر جبران این نتیجه و کسب سوپرجام اسپانیا هستند. وقتی کریس رونالدو در بازی رفت گل دوم رئال را وارد دروازه تراشتگن کرد، خیلی‌ها فکر کردند که تفاوت‌ها اینجا رقم خورد، اما چند دقیقه بعد اخراج رونالدو از بازی و محرومیت او از بازی برگشت شرایط را متفاوت‌تر کرد. هرچند بعد از اخراج کریس این آسنسیو بود که برای بار سوم دروازه بارسا را باز و برد رئال‌ را مطمئن‌تر کرد، اما نبود رونالدو در بازی برگشت به شدت حس خواهد شد.

فوق‌ستاره پرتغالی رئال‌مادرید علاوه بر دیدار ال‌کلاسیکوی برگشت، چهار دیدار ابتدایی لالیگا را هم از دست خواهد داد. نبود رونالدو بدون شک اتفاق ویژه‌ای است. اما حداقل به آمار هم که رجوع کنیم، بردها و نمایش‌های درخشان تیم زیدان بدون رونالدو به وضوح دیده می‌شوند. زیدان این روزها یکی از خوش‌شانس‌ترین مربیان دنیاست. نیمکت‌نشینان فوق‌العاده‌ای نظیر واسکز و آسنسیو را دارد که هر کدام می‌توانند به تنوع حملات رئال کمک کنند. در مقابل والورده همه بازیکنان اصلی خودش را در اختیار خواهد داشت. با این تفاوت که کمبود بزرگی در خط حمله تیمش حس می‌شود. کمبودی که بارسایی‌ها کم‌کم باید به آن عادت کنند. نبود نیمار در دیدار رفت کاملا حس شد. خط حمله بارسا چندان توان حمله نداشت. اما نبوغ مسی و جنگندگی سوارز می‌تواند در بازی برگشت خیلی چیزها را تغییر دهد. دو ستاره‌ای که این روزها تنها هدف‌های والورده تازه وارد برای خط حمله هستند و در کنار آنها در این بازی نیز یا آلکاسر و یا دلوفئو بازی خواهند کرد.

این سومین ال‌کلاسیکویی است که ارنستو والورده، سرمربی جدید بارسا، تجربه می‌کند. ال‌کلاسیکوی دوستانه میامی که همین چند هفته پیش برگزار شد، اولین برد او برابر رئال بود، اما بازی رفت این نتیجه عوض شد و حالا در بازی برگشت، والورده به دنبال جبران نتیجه است. چرا که او خوب می‌داند عوض کردن نتیجه در برنابئو و کسب قهرمانی چقدر می‌تواند برای بارسایی‌ها ارزشمند باشد. در مقابل زیدان نیز اصلا دوست ندارد هفتمین جام قهرمانی خودش به عنوان سرمربی را از دست بدهد.

منبع:‌خبر آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین