کد خبر: ۴۶۹۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

اعلام جدیدترین انتصاب‌ها در «آیفیک»

اعضای کمیته‌های عضویت،احراز و تمدید شرایط تهیه‌کنندگی و فعالیت مراکز فیلمسازی از سوی «آیفیک» منصوب شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، پیرو اتمام دوره مسئولیت برخی از اعضا کمیته‌ها و نمایندگان انجمن شرکت‌ها و موسسسات فیلمسازی ایران در شوراهای تصمیم‌گیری، هیئت مدیره انجمن با تشکر و قدردانی فراوان از اعضا و نمایندگان قبلی، افراد جدید را انتخاب و منصوب کرد.

هیات‌مدیره به اتفاق آرا رضا انصاریان را به مدت دو سال و  نادر رضایی را به مدت یکسال بعنوان نمایندگان انجمن در شورای تاسیس و تمدید پروانه فعالیت مراکز فیلمسازی انتخاب و از زحمات مهناز مظاهری نماینده سابق انجمن در شورای مذکور که در چهار سال گذشته تاثیرات والایی در شورای مربوطه داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

همچنین در احکامی جداگانه ،محمدرضا تختکشیان ، بهروز مفید و علیرضا حسینی بعنوان اعضا کمیته احراز شرایط تهیه‌کنندگی توسط هیئت مدیره به مدت دو سال انتخاب و معرفی شدند و از زحمات  اکبر تحویلیان، علیرضا کریم زاده و رسول توکلی اعضای سابق این کمیته قدردانی شد.

 هیئت مدیره در مصوبهای دیگر محمدرضا شفیعی، مجید اوجی و عبدالرحیم غفوریان را بعنوان اعضا کمیته عضویت و تشخیص شرایط متقاضیان تاسیس و تمدید شرکتها و موسسات فیلمسازی به مدت دو سال انتخاب و معرفی کرد و  از تلاشها و زحمات  بهروز خوش رزم و علی شیرمحمدی به عنوان اعضای سابق این کمیته تشکر و قدردانی ویژه کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین