کد خبر: ۴۷۰۵
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۴ - ۱۵:۲۶
عضو فراکسيون اصول گرايان:

اطرافيان هاشمي درامتحانات گوناگون مردود شده اند!

آفتاب‌‌نیوز :

 عزت اله يوسفيان مولا  تصريح کرد: ايشان در اين بيانيه مشخص نکرده بودند که اهدافي را که بيان کرده اند از چه طريقي مي خواهند به راه حل آن ها بپردازند.

وي بزرگترين ابهام را در اين بيانيه مشخص نکردن  موضع هاشمي در حوزه سياست خارجي، اقتصاد، انرژي هسته اي و مسئله فلسطين  دانست و افزود: ايشان بايد در اين زمينه راهکار خود را مشخص کنند چون با چيزي که تا به حال در اين باره گفته اند نتيجه اي حاصل نمي شود.

نماينده مردم آمل افزود: ايشان مشخص نکرده اند که جايگاه واقعي کشور ما کجاست و براي رسيدن به درجه هاي ترقي چه راه حلي مشخص کرده اند.

وي تصريح کرد: سياست هاي ايشان به طور قطع بايد نسبت به گذشته تغيير اساسي کند چون سياست هاي گذشته ايشان ديگر به هيچ وجه پاسخ گوي نيازهاي مردم نيست. عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به افتتاح هر 40 روز يک سد در زمان هاشمي گفت: انصافاً وقتي در بعضي از نقاط کشور مردم پول يک منبع آب را ندارند زدن سد چه معنايي مي تواند داشته باشد؟

نماينده آمل خاطر نشان کرد: با کساني که گرد هاشمي جمع شده اند دولت تحول گرا به هيچ عنوان به دست نمي آيد. وي اضافه کرد: اطرافيان هاشمي بارها در عرصه هاي گوناگون امتحان خود را پس داده اند که در آن مردود شده اند. وي با اشاره به حمايت جريان اصلاح طلب از هاشمي گفت: حضور ايشان به نفع آنها است و باعث تشدد آراء در محافظه کاران مي شود. 

عضو فراکسيون اصول گرايان افزود: نامزد های نهايي اصول گرايان قاليباف و لاريجاني هستند و به طور قطع احمدي نژاد و رضايي کنار خواهند رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین