کد خبر: ۴۷۱۲۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

رقم قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال لو رفت!

شنیده می‌شود رقم قرارداد توافق شده با اسپانسر جدید تبلیغات محیطی فوتبال چیزی حدود ۶۶ میلیارد تومان برای یک سال است که باید دید فدراسیون و سازمان لیگ از همین حالا تضمینی می‌دهند که تمام پول این قرارداد در زمان پایان وصول شود یا خیر!
آفتاب‌‌نیوز :  با وجود گذشت ۵ هفته از مسابقات لیگ برتر هفدهم، هنوز به صورت رسمی قرارداد تجاری تبلیغات محیطی فوتبال توسط مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال منعقد نشده است! در چنین شرایطی از شروع لیگ برتر مجری سابق سامانه هواداری 3 باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی، امور مربوط به تبلیغات محیطی فوتبال ایران را انجام داده است و طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها به زودی به عنوان اسپانسر رسمی قرارداد خود را با سازمان لیگ منعقد خواهد کرد.

شرکت «امین سیمای کیش» البته سال‌ها قبل هم یک دوره انحصار تبلیغات محیطی را در اختیار داشت و حالا با حمایت برخی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و موافقت تاج بدون اینکه مزایده‌ای برگزار شود، قرارداد می‌بندد

منابع آگاه خبری باطلاع دادند که نهاد‌های بازرسی درباره فعل و انفعالات مربوط به این قرارداد و عدم برگزاری مزایده ضمن اشاره به رعایت نشدن مفاد قانون با سازمان لیگ مکاتبه داشته‌اند.
گفته می‌شود سازمان لیگ با هماهنگی کارشناسان با توجه به مشکلات پیش آمده در دو قرارداد گذشته با شرکت‌های ایران‌نوین و فناپ که هیچ کدام نتوانستند به تعهدات کامل مالی خود پایبند باشند، مقدماتی را فراهم کرده که بدون برگزاری مزایده و با اضافه کردن یک میلیارد تومان به مبلغ قرارداد سال قبل اسپانسر جدید را مشخص کند. این قرارداد البته بعد از مصوبه رسمی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، توسط مهدی تاج و حیدر بهاروند با اسپانسر جدید امضا خواهد شد.

پیش از این در جلسات هیئت رئیسه پیشنهاد شده بود، تبلیغات محیطی فوتبال ایران به خود باشگاه‌ها واگذار شود که این طرح برای فصل جاری به نتیجه نرسید و برای فصل بعد به شکل ویژه‌ای روی آن بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.

هم چنین شنیده می‌شود رقم قرارداد توافق شده با اسپانسر جدید تبلیغات محیطی فوتبال چیزی حدود ۶۶ میلیارد تومان برای یک سال است که باید دید فدراسیون و سازمان لیگ از همین حالا تضمینی می‌دهند که تمام پول این قرارداد در زمان پایان وصول شود یا خیر!

به گزارش میزان، به هر صورت هنوز هیچ کسی فراموش نکرده سازمان لیگ به شرکت ایران نوین برای قرارداد دو ساله مبلغی در حدود ۶۹ میلیارد تومان خسارت داد! در این میان قرارداد ۶۵ میلیاردی سال قبل تبلیغات محیطی با شرکت فناپ هم به دادگاه کشیده شده و با توجه به این سوابق بد قبلی، اهالی فوتبال و رسانه‌ها با دقت بیشتری اتفاقات مربط به قرارداد جدید تبلیغات محیطی را دنبال خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
درصد تاج و کفاشیان و ساکت و باند اصفهانی محفوظ باشه بقیه اش مهم نیست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین