کد خبر: ۴۷۱۳۶۵
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
جز با اجازه فرماندهی کل‌قوا کسی حق بازدید از مراکز نظامی ندارد

سرلشکر فیروزآبادی: برجام اجازه بازدید از مراکز نظامی را نمی‌دهد/خانم نیکی‌ هیلی دروغ می‌گوید/او مأمور فتنه جدید است/ترامپ با این خیمه‌شب‌بازی‌ها شکست خواهد خورد

مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: برجام اجازه بازدید از مراکز نظامی را نخواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به جوسازی‌های اخیر غربی‌ها به خصوص آمریکا در سرلشکر فیروزآبادی: برجام اجازه بازدید از مراکز نظامی را نمی‌دهد/خانم نیکی‌ هیلی دروغ می‌گوید/او  مأمور فتنه جدید است/ترامپ با این خیمه‌شب‌بازی‌ها شکست خواهد خوردخصوص اینکه ایران باید اجازه بازدید از مراکز نظامی خود را بدهد، اظهار داشت: خانم نیکی‌ هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل مأمور فتنه جدید است و دروغ می‌گوید. برجام اجازه بازدید از مراکز نظامی را نمی‌دهد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، سرلشکر فیروزآبادی تأکید کرد: در جمهوری اسلامی ایران جز با اجازه فرماندهی کل قوا هیچ مقامی نه خارجی، نه داخلی و نه حتی مقامات نیروهای مسلح غیرمرتبط حق بازدید از مراکز نظامی ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه آمریکا بهتر است فتنه‌انگیزی جدید را کنار بگذارد، گفت: ترامپ با این خیمه‌شب‌بازی‌ها می‌خواهد توجه دنیا را از درگیری‌های نژادپرستی در آمریکا منحرف کند، اما در این فتنه‌انگیزی نیز شکست خواهند خورد.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین