کد خبر: ۴۷۱۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۰

نیلوفر از شوهر وحشی اش گفت ! + عکس

مرد جوان که دو ماه پس از خودکشی مادرش، اقدام به قتل پدرش کرده بود وبرای پنهان ماندن راز قتل پدر ، برادرش را نیز کشته بود دیروز با حکم قضایی به ۲ بار قصاص محکوم شد.
آفتاب‌‌نیوز : قضات دادگاه همچنین این مرد را به ۷سال و شش ماه زندان و جزای نقدی به خاطر جعل امضا و برداشت پول از حساب برادرش محکوم کردند.

 شامگاه دوم آذر ۹۱ زن ۲۰ ساله ای به نام نیلوفر به کلانتری ۱۷ شهر جدید پرند رفت و از راز تلخی که در قلبش داشت پرده برداشت.
نیلوفر به پلیس Police گفت: ششم مهر امسال شوهر ۲۴ ساله ام به نام مجید در خانه پدرش در شهر جدید پردیس برادرش علی را کشت. برادر ۲۶ ساله شوهرم پس از خوردن شیرینی آغشته به مواد بیهوشی از حال رفت. سپس شوهرم با چاقو به جان برادرش افتاد و او را کشت.

زن جوان ادامه داد : شوهرم جنازه برادرش را در خانه رها کرد .ما همان شب به خانه مادرم رفتیم و تا صبح در آنجا ماندیم.هوا که روشن شد من و شوهرم به میدان امام حسین (ع) رفتیم و یک چمدان بزرگ خریدیم.سپس به پردیس برگشتیم و جنازه را داخل چمدان جاسازی کردیم.مجید با این ادعا که در حال نقل مکان است راننده یک پیکان وانت را به خانه پدرش کشاند. شوهرم و راننده وانت ، چمدان بزرگ را در پشت آن ماشین گذاشتند و با هم رهسپار محمودآباد مازندران شدند.من هم با پراید دربستی به همراه آنان رفتم و کنار دریا یک ویلا اجاره کردیم.شوهرم می خواست جنازه برادرش را داخل ویلا دفن کند اما پیشیمان شد.او شبانه جنازه را کنار دریا برد و زیر تخته های سنگ قرار داد. ما نیمه شب به تهران برگشتیم اما از ان شب به بعد لحظه ای آرام و قرار نداشتم.او تهدیدم کرده بود اگر در رابطه با قتل Murder برادرم به کسی حرفی بزنم مرا هم می کشد.

زن پریشان احوال گفت: دو شب پیش من و شوهرم به خاطر اختلاف خانوادگی دعوا کردیم. آنجا بود که مجید گفت دو سال قبل پدش را هم کشته و مرا هم سر به نیست می کند. من هم ز ترسم به کلانتری آمدم.

به دنبال اظهارات زن جوان ماموران پلیس به محل زندگی مجید در شهرک آفتاب رفتند و متهم را دستگیر کردند. متهم در همان بازجویی مقدماتی به قتل برادرش اعتراف کرد.او نیلوفر را به عنوان همدست خود معرفی کرد و گفت : زنم نقشه قتل برادرم را طراحی و ۴۰ قرص خواب آور را به صورت پودر در شیرینی ریخت.وقتی برادرم بیهوش شد من او را با چاقو کشتم.

اما ادعای زنم مبنی برای اینکه من پدرم را کشته ام کذب است.مادرم به خاطر اختلاف هایی که با پدرم داشت هشتم مرداد ۸۹ خودش را از طبقه خانه مان پایین انداخت و جان سپرد.پدرم هم که خودش را مقصر مرگ مادرم می دانست م دو ماه بعد به خاطر عذاب وجدان خودکشی کرد.

در شرایطی که این پرونده با ضد و نقیض گویی زن و شوهر جوان ، پیچیده تر شده بود بازجویی از نیلوفر از سر گرفته شد.
این زن گفت: یک سال از ازدواجم با مجید گذشته بود که او با من درد دل کرد و از راز ترسناکی پرده برداشت.شوهرم می گفت چون مادرش به خاطر بدرفتاری پدرش خودکشی کرده بود به فکر انتقام افتاد. مجید می گفت پدرش را با تعارف شیرینی آغشته به مواد بیهوشی ، مسموم کرده وسپس شیر گاز خانه را بازگذاشته تا همه فکر کنند پدرش خودکشی کرده است. او با صحنه سازی ماهرانه ، همه را فریب داده بود. شوهرم وقتی فهمید برادر بزرگش به راز قتل پدرشان پی برده و ممکن است او را لو دهد نقشه قتل برادرش را هم اجرا کرد.
به دنبال اعتراف های این زن مجید سرانجما به دو جنایت Crime خانوادگی اعتراف کرد. وی همچنین گفت بعد از قتل برادرش با جعل امضای ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از حساب وی برداشت کرده است.

این زن و شوهر چندی پیش در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در ان جلسه خواهر مجید گفت: من از همان ابتدا اعلام گذشت کرده بودم چون حاضر به قصاص برادرم نیستم.اما برادر بزرگ مجید و دختر ۱۲ساله علی برای مجید حکم قصاص خواستند.

سپس مجید در جایگاه ویژه ایستاد وبه تشریح جزییات ماجرا پرداخت.وی گفت: خودکشی مادرم تاثیر بدی در روحیه ام گذاشته بود. نمی دانستم مادرم به چه انگیزه ای دست به خودکشی زده است تا اینکه گوشی موبایل پدرم را بررسی کردم و پیامکی از مادرم را دیدم. انجا بود که فهمیدم مادرم به خاطر اختلاف با پدرم دست به خودشی زده است. من برای انتقام گرفتم پدرم او را کشتم و با صحنه سازی همه با گمراه کردم. چند ماه بعد از ازدواجم اما این ماجرا را به همسرم گفتم.من بعد از قتل پدرم به افسردگی و بیماری روانی مبتلا شده بودم.حتی یکبار با خوردن قرص دست به خودکشی زدم و ۱۰ روز در بیمارستان بستری بودم.

وی ادامه داد: نمی دانم همسرم ماجرای قتل پدرم را به برادرم گفته بود یا اینکه علی خودش به ماجرا پی برده بود. به همین خاطر مدتی بود علی مدام به من متلک می گفت. من از ترسم تصمیم به قتل برادرم گرفتم و در حمل جنازه و جعل امضا و برداشت پول از حساب برادرم همسرم هم به من کمک کرد.من قتل پدر و برادرم را قبول دارم اما نذر کرده ام اگر اولیا ی دم مرا ببخشند یکی از کلیه هایم را به یک بیمار نیازمند اهدا کنم.

سپس نیلوفر که با قرار وثیقه آزاد است به اتهام مشارکت در اخفای جسد و معاونت در جعل امضا و کلاهبرداری Fraud پشت تریبون دفاع ایستاد. این زن گفت: من به خاطر تهدیدهای همسرم قبول کردم در مخفی کردن جسد به او کمک کنم. مجید تهدیدم کرده بود اگر به حرف های او گوش ندهم خودم و خانواده ام را می کشد. روز بعد از کشته شدن علی من به اجبار مجید به بانک رفتم و از حساب او برداشت کردم. اما انقدر ترسیده بودم که حال طبیعی نداشتم.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و سرانجام دیروز مجید را به دوبار قصاص و به خاطر کلاهبرداری و جعل امضا به ۷ سال و شش ماه زندان Prison و رد مال محکوم کرد.نیلوفر اما از دست داشتن در این ماجرا و معاونت در کلاهبرداری تبرئه شد.

نیلوفر از شوهر وحشی اش گفت ! + عکس

منبع: رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین