کد خبر: ۴۷۲۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

ژاوی نگران وضعیت بارسلونا

ستاره سابق بارسلونا مانند هواداران تیمش از عملکرد در نقل و انتقالات تابستانی راضی نیست و نگران وضعیت تیمش است.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از elsport، بارسلونا روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. این تیم فصل قبل نتوانست با لوئیس انریکه نتایج خوبی به دست آورد.

بارسلونا در تابستان نیمار را از دست داد و نتوانست جایگزین شایسته‌ای برای این بازیکن پیدا کند و این باعث شده هواداران این تیم از عملکرد سران باشگاه بسیار ناراحت و خشمگین باشند.

ژاوی، اسطوره آبی‌ اناری‌ها نگران وضعیت تیمش است. او گفت‌: متاسفانه بارسلونا بعد از این که چند سال توانست قدرت نخست فوتبال اروپا باشد برای مدتی است که وضعیت خوبی ندارد. در حال‌ حاضر شرایط تیم نگران کننده است. ما نیمار را که از بهترین‌های جهان در پست خود بود از دست دادیم و نتوانستیم بازیکنی شایسته به جای او جذب کنیم.

او ادامه‌ داد: برعکس ما شرایط رئال مادرید بسیار بهتر است. آنها تیمی بسیار با کیفیت و آماده دارند و می‌توانند به درخشش خود ادامه‌ دهند. امیدوارم که شرایط برای ما تغییر کند.

ژاوی در پایان سخنان خود، گفت‌: درست است که وضعیت خوبی نداریم و نتوانستیم بازیکنان شایسته و با کیفیتی را در تابستان جذب کنیم اما همچنان مسی بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم. او با هیچ بازیکنی قابل قیاس نیست. برای والورده آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که بارسلونا را به روزهای اوج خود برگرداند.

هافبک سابق آبی‌ اناری‌ها درباره اینیستا هم گفت‌:  او فصل بدی را پشت سر گذاشت و آسیب‌دیدگی‌های زیاد اجازه ندارد تا در بارسلونا زیاد بازی کند. بر این باورم که اینیستا می‌تواند حداقل دو فصل دیگر بازی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین