کد خبر: ۴۷۲۶۶۴
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

بازمانده باند "کلاغ‌ها" در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری آخرین عضو باند آدم ربایی معروف به "کلاغ ها" خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده در یک فقره سرقت بیش از 10 میلیارد ریال فرش نفیس را به سرقت برده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، سردار منوچهر امان اللهی، اظهار کرد: ماموران کلانتری کرمانشاه با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود یکی از سارقان حرفه‌ای سابقه‌دار مطلع شده و جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه متهم از اعضای اصلی باند سرقت، شرارت و آدم ربایی معروف به "کلاغ‌ها" است، گفت: سرکرده باند چند سال پیش به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید و پنج نفر دیگر از اعضای باند نیز دستگیر و محاکمه شدند، اما متهم مذکور موفق به فرار شد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد:  یکی از متهمان که آخرین بازمانده از این باند بود، در سال 91 پس از سرقت بیش از ده میلیارد ریال فرش نفیس از استان متواری شد، اما با تلاش نیروهای  انتظامی کرمانشاه، در یک مراسم ترحیم شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

امان اللهی خاطرنشان کرد: چند فقره سرقت، شرارت، آدم ربایی و تجاوز به عنف در سابقه کیفری متهم به ثبت رسیده است، لذا جهت سیر دوران محکومیت به دستگاه قضایی تحویل داده شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین