کد خبر: ۴۷۲۸۲۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
جشن صعود «مردانه» برگزار می‌شود

سوتی دلچسب فدراسیون فوتبال و ذوق بانوان

سایت فدراسیون فوتبال برای بازی ایران و سوریه چند ساعتی به زنان هم بلیت فروخت!
آفتاب‌‌نیوز :
از صبح دیروز که سایت بلیت فروشی مسابقات فوتبال شروع به فروش بلیت‌های بازی ایران و سوریه کرد موجی در فضای مجازی شکل گرفت. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، تعدادی از زنان وارد سایت شده بودند و با وارد کردن مشخصات و پرداخت بهای بلیت اقدام به خرید بلیت بازی کرده بودند. تعدادی از کسانی که بلیت خریده بودند با ذوق و شوق خبر این اتفاق را در فضای مجازی منتشر کردند و به بقیه هم اطلاع دادند. خیلی عجیب بود که فرآیند خرید بدون هیچ مشکلی انجام می‌شد. خانم‌ها مثل بقیه افراد می‌توانستند با درج کد ملی و انتخاب گزینه «خانم» در بخش مربوط به تعیین جنسیت اقدام به خرید بلیت کنند. یک پیگیری به هر کسی که بلیت خریده بود اختصاص داده می‌شد. موقعیت صندلی خریداری شده و کد ملی خریدار هم به صراحت قید می‌شد. با گذشت چند ساعت موضوع کاملا فراگیر شد. ذوق و شوق خانم‌ها برای موفقیت در خرید بلیت در فضای مجازی کاملا قابل رویت بود. این اتفاق قبلا هم افتاده بود. البته نه به این شکل. سال گذشته در برنامه نود مشخص شد که به رغم ممنوعیت ورود زنان به استادیوم‌ها، می‌شود با کد ملی متعلق به آن‌ها بلیت خرید! البته این اتفاق با درج کد ملی اموات هم ممکن بود. به همین دلیل به نظر می‌رسید این مساله بیشتر یک اشتباه در طراحی سایت باشد! آن روزها کسی این ماجرا را جدی نگرفت. اما این بار کمی فرق می‌کرد. بعد از قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی کمپین‌هایی برای ورود آزادانه زنان به استادیوم‌ها تشکیل شد. مهم‌ترین‌شان کمپینی بود که هدفش ورود زنان به استادیوم آزادی در روز برگزاری آخرین بازی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 رد مقابل سوریه بود. 

با توجه به زودهنگام ایران به جام جهانی این پیشنهاد قابل بررسی بود. از طرفی در مسابقات انتخابی جام جهانی والیبال که مدتی پیش در اردبیل برگزار شد هم زنان بدون هیچ مشکلی وارد سالن برگزاری مسابقات شده بودند و همین مساله امیدواری زنان را برای ورود به استادیوم آزادی در روز بازی ایران و سوریه بیشتر کرده بود. اما این دلخوشی چند ساعت بیشتر زنده نماند و امیدها به یاس تبدیل شد. چرا که حمیسی رییس حراست فدراسیون فوتبال به ایسنا گفت: «چنین بحثی صحت ندارد. هیچ برنامه‌ای برای حضور بانوان در مسابقه ایران و سوریه وجود ندارد و شایعات منتشرشده در این باره را قویا تکذیب می‌کنیم.» این حرف‌ها نقطه پایانی بود بر رویایی چند ساعته. حمیسی البته درباره نحوه بازگرداندن هزینه بلیت‌ها به کسانی که بلیت خریده بودند حرفی نزد. اما این هزینه در مقابل یاسی که دامن زنان برای ورود به استادیوم گرفت هیچ ارزش و قیمتی نداشت. به این ترتیب روز سه شنبه جشن ملی صعود ایران به جام جهانی بدون حضور زنان برگزار خواهد شد. به همین راحتی.

منبع: وقایع اتفاقیه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
1
2
چه گرفتاريهايي داريم ما!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
1
0
چند ساعتی به زنان هم بلیت فروخت!
چند ساعتی به زنان هم حجاب اختیاری !
چند ساعتی به زنان هم .....
...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
اگر فدراسیون مخالف حضور بانوان هستش پس چرا تو سایتش گزینه خانم رو برا انتخاب طراحی میکنه.
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
1
اگر واقعا دوست داریم خانمها هم بتونن به ورزشگاه بیان باید مردها هم بلیط نخرن٬ تا ورزشگاهها خالی بمونه. ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
1
ما ملتی هستیم که در طول تاریخ مان مدام مرتکب اشتباه می شیم. این قانون هم یکی از اینهاست که بالاخره روزی برداشته میشه. سوژه ای برای تعجب و تمسخر آیندگان.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین