کد خبر: ۴۷۳۱۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

۱۰ نفر از مخلان امنیت اجتماعی در آبادان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در عملیات‌هایی ضربتی تعداد ۱۰ نفر از عاملان تیراندازی غیر مجاز در شهرستان آبادان دستگیر و برای طی کردن مجازات روانه بازداشتگاه شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
چندی پیش وقوع تیراندازی‌های غیر مجاز در آبادان سبب ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان آبادانی شد.شهروندان آبادان به دلیل ناامنی‌های موجود از نیروی انتظامی و سایر مقامات امنیتی در آبادان وخوزستان خواستار رفع این مشکل شدند.

سردار حیدر  عباس‌زاده در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اهواز ، با اشاره به وقوع  تیراندازی های غیر مجاز در شهرستان آبادان اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی خوزستان بعد از دریافت اعتراضات شهروندان آبادان همچنین بر هم خوردن نظم اجتماعی توسط تیراندازی‌های غیر مجاز در این شهرستان، موضوع را سریعا در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: به دنبال تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران نیروی انتظامی در عملیات‌هایی ضربتی تعداد 10 نفر از عاملان تیراندازی غیر مجاز در شهرستان آبادان دستگیر و برای طی کردن مجازات روانه بازداشتگاه شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه مجرمان با هماهنگی‌های انجام شده به مقامات قضایی تحویل داده شدند، گفت: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه‌های عاملان ایجاد رعب و وحشت در شهرستان آبادان 2 قبضه سلاح غیر مجاز به همراه 19 عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با مخلان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد می‌کند، عنوان کرد: متهمان  در تحقیقات پلیس به 12 فقره تیراندازی در  شهرستان آبادان اعتراف کردند که بخش اعظمی از تیراندازی‌های صورت گرفته هدفی جز ایجاد ترس و بر هم زدن نظم اجتماعی نداشتند.

به گزارش تسنیم، فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ماموران نیروی انتظامی با تلاش‌های بی‌وقفه خود مانع از ایجاد و پیشروی فعالیت های ضد اجتماعی به ویژه ایجاد فضاهایی مانند نا امنی در سطح مناطق و شهرها می‌شوند و از شهروندان محترم استان خوزستان نیز تقاضا داریم در اسرع وقت با اطلاع دادن نا امنی‌های موجود در مناطق مختلف، نیروی انتظامی را در ارائه خدمات امنیتی بیشتر حمایت و کمک کنند‌.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
رئیس پلیس گرامی پس چرا تعدادی موتورسوار آرادانه در شهر آبادان جولان میدن و اقدام به کیف قاپی و ربودن موبایل شهروندان میکنند چرا این افراد اینقدر حرأت برای انجام چنین اعمالی دارند؟ آیا کنترل این گروه خطرناک اینقدر برای مثلا" پلیس یک شهر سخت است؟ دیگه جوری شده که وقتی یک موتورسوار به آدم نزدیک میشه یا صداش از پشت سر شنیده میشه دل آدم هوری میریزه پایین و میگی الانه که بهت حمله کنن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین