کد خبر: ۴۷۴۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰

سامانه پلاک، سرویس دسترسی به هزاران متخصص خدمات منزل، کارواش و خشکشویی افتتاح شد

پلاک بزرگترین پلتفورم آنلاین ارائه سرویس‌های خدمات در محل و یا درخواست سرویس به صورت آنلاین مانند نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار،سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری، اسباب کشی افتتاح شد.
آفتاب‌‌نیوز :
همانطور که امروزه تنها با اتصال به اینترنت و داشتن یک اپلیکیشن بر روی گوشی همراه ، خیلی از کارها مانند خرید کالا یا سفارش تاکسی با اطمینان و سهولت به مشتریان عرضه میگردد ، ارائه سایر خدمات در محل نیز ، براحتی قابل انجام میباشد.

پلاک با آگاهی از مشکلات و موانع  با استفاده از تکنولوژی سعی در ایجاد تحول در شیوه دسترسی و ارتقاء کیفیت خدمات را دارد ، با ارایه خدمات آنلاین در محل به مشتریان ، ضمن ایجاد سهولت در سفارش و داشتن حق انتخاب در گزینش پلاک یار(متخصص)، اطمینان از صلاحیت فنی پلاک‌یاران و کیفیت خدمات را برای مشتریان تضمین مینماید.  

سامانه پلاک، سرویس دسترسی به هزاران متخصص خدمات منزل، کارواش و خشکشویی افتتاح شد

تصور کنید گوشی تلفن خود را بر می‌دارید و با انتخاب خدمات مورد نظر تان (کارواش، نظافت منزل و دفتر کار، خشکشویی، تعویض روغن خودرو، قالیشویی، شستشوی مبلمان و...) و مشخص کردن محل خود بروی نقشه و تعیین زمان ، متخصصانی را در کنار خود خواهید داشت . برخلاف شیوه‌های سنتی که شفافیتی در زمان حضور و قیمت ارائه خدمات ندارند ، با این روش نه تنها هزینه خدمت پیش از انجام آن مشخص بوده ، بلکه کیفیت دقیق کار هم برای مشتریان قابل ملاحظه میباشد . تمامی مشتریان قبلی در پایان درخواست سفارش به متخصصین امتیاز میدهند و این به سایر مشتریان کمک میکند که با استفاده از تجربیات سایرین و باآرامش خاطر، پلاک‌یار (متخصص) خود را انتخاب ‌کنند.

سفارش خدمات نظافت منزل، نظافت مشاعات، خشکشویی، کارواش سیار، سرویس خودرو، درخواست تعمیرکار، باربری و اسباب کشی از طریق وب سایت پلاک و اپلیکیش برای مشتریان امکان پذیر بوده و مشتریان با استفاده از اپلیکشین کنترل کاملی از زمان سفارش تا پایان کار و ثبت نظر، خواهند داشت.

امور مشتریان پلاک نیز در تمامی مراحل ثبت تا اتمام سفارش ، همراه مشتریان خواهد بود تا ضمن اطمینان از حضور بموقع پلاک یاران و کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنها ، آرامش و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به ارمغان آورد . رمز موفقیت هر کسب و کار رضایت مشتریان میباشد و پلاک با اتکا به پلاک یاران منتخب و در راستای احترام به حق مشتری ، ضمانت باز پرداخت وجه را در پروتکل خود قرارداده و در صورت عدم رضایت از تجربه خدمت گرفته شده؛ کافیست با امور مشتریان پلاک تماس حاصل نموده و پس از حضور کارشناسان فنی پلاک در محل و تایید، کل یا قسمتی از وجه پرداختی به حساب شما عودت خواهد شد.

سامانه پلاک، سرویس دسترسی به هزاران متخصص خدمات منزل، کارواش و خشکشویی افتتاح شد

یکی از مهمترین اهداف پلاک ارایه و باز تعریف استانداردهای نوین ارائه خدمات در محل میباشد تا  تجربه ی خوش‌آیندی برای کاربران خود فرآهم نماید. همچنین از این طریق با ایجاد زمینه اشتغال سهم موثری در شکوفایی اقتصاد مهین عزیزمان ایران در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ایفا نماید.
پلاک به آسانی در پلاک شما

سامانه پلاک، سرویس دسترسی به هزاران متخصص خدمات منزل، کارواش و خشکشویی افتتاح شد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
خیلی وقته خشکشویی های آنلاین اومدن ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین