کد خبر: ۴۷۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۰:۱۲
آفتاب‌‌نیوز : معاون حقوقی رئیس جمهور سابق ایران افزود: «این نوع اظهار نظرها نشان می دهد که عزمی در جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی وجود ندارد و به همین دلیل با فرافکنی از احساسات جامعه استفاده می کنند.»
 
ابطحی در ادامه با بیان اینکه تبلیغات مربوط به جایی است که افکار عمومی توجیه نباشد، افزود: «سیاست دولت فعلی در شرایط کنونی این است که مواظب باشد عناصر دولت که تازه در ابتدای زندگی خود هستند آلوده به مفاسد اقتصادی نشوند و از سویی اطلاعات عمومی حاکی از آن است که در ادارات در سطوح پایین بر همان روش گذشته و بلکه شدیدتر آلودگی وجود دارد.» 

ابطحی در ادامه گفت: «در مدیریت کلان هم مسئولان اصلی کشور باید هر وقت کارهایی را در این زمینه انجام دادند،‌آن را مطرح کنند.» 

ابطحی با اشاره به تبلیغات محافظه کاران در مورد مفاسد اقتصادی در زمان دولت خاتمی افزود: «در بسیاری از موارد مبارزه با مفاسد اقتصادی ابزار رقابت سیاسی جناح هاست و اینها بحران هایی است که نه جامعه باور می کند و نه عملیاتی خواهد شد. چرا که در این تبلیغات، یک کار از فردی خدمت تلقی می شود و از فرد دیگر مفسده اقتصادی.» 

وی در ادامه با بیان اینکه «دربحث مبارزه با مفاسد اقتصادی نگاه به افراد است»، گفت: «مدیران کشور همانطوری که گزارش می دهند در وعده غذایی خود میوه می خورند یا نه؟، صرفه جویی می کنند یا نه، به گونه ای تصمیم بگیرند که منافع اقتصادی کلان مملکت تأمین شود. این در حالی است که بعضی وقت ها مدیران ممکن است تصمیمی بگیرند که بزرگترین ضربه را به اقتصاد مملکت بزند.»
بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین
x