کد خبر: ۴۷۵۱۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

والیبال جام قهرمانان بزرگ؛ آمریکا مقهور بلند قامتان ایران شد

ملی پوشان والیبال ایران امروز (چهارشنبه) در دومین دیدار خود در چارچوب جام قهرمانان بزرگ، در یک بازی تحسین برانگیز مقابل تیم ملی آمریکا دست به کار بزرگی زده و این تیم قدرتمند را با نتیجه 3 بر2 شکست دادند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا؛ شاگردان ایگورکولاکوویچ در این دیدار شروع خوبی نداشتند،گیم های اول دوم را با نتایج (25 بر 20 و 25 بر 17 ) به حریف واگذار کردند اما در ادامه ملی پوشان کشورمان به خود آمده، ابتدا گیم سوم را با نتیجه 27 بر 25 و در ادامه گیم چهارم را نیز با نتیجه 25 بر 21 به سود خود تمام کرده و بازی را به تساوی کشاندند.

شاگردان کولاکوویچ درگیم سرنوشت ساز پنجم زودتر از رقیب به امتیاز 8 رسیده و در ادامه نیز ضمن حفظ برتری نسبی خود مقابل حریف، این گیم را در پایان نیز با نتیجه 15 بر 12 به سود خود تمام کردند و با کسب 2 امتیاز حساس این دیدار در مجموع با 4 امتیاز در بین 6 تیم حاضر در این رقابت ها صدرنشین روز دوم شدند.

ملی پوشان کشورمان با این برد شکست خود در چارچوب رقابت های لیگ جهانی مقابل آمریکا را جبران و انتقام آن دیدار که در هفته سوم رقابت های لیگ جهانی برگزار شد را از این تیم گرفتند.
پیش از این دیدار تیم ملی پرآوازه برزیل با نتیجه 3 بر 2 مغلوب ایتالیا شد، ایتالیا که تیم جوانی را راهی این مسابقات کرده است در نخستین دیدار خود در این جام مغلوب تیم ایران شده بود.

در دیدار پایانی امروز تیم ملی ژاپن میزبان مسابقات با تیم ملی فرانسه رویارویی خواهد کرد.
تیم های فرانسه و ژاپن هم اکنون بدون هیچ امتیازی در قعر جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین