کد خبر: ۴۷۵۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

دعوت از وزرا و اعضای هیات دولت برای تماشای فیلمی محیط زیستی

در آخرین روز جشنواره بین المللی فیلم سبز وزرای دولت دوازدهم به تماشای فیلم «پیش از سیل» به تهیه کنندگی لئوناردو دی کاپریو می نشینند.
آفتاب‌‌نیوز :
با توجه به خطرات اقلیمی برای کره زمین و اهمیت موضوع محیط زیست، مدیران جشنواره ازهیات وزیران دولت دوازدهم دعوت کردند تا فردا پنجشنبه ۲۳ شهریورماه به تماشای فیلم «پیش از سیل» بنشینند.

«پیش از سیل» در افتتاحیه این جشنواره به نمایش درآمد و با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

اهمیت این فیلم به اندازه ای است که فیشر استیونس کارگردان این فیلم در پیام تصویری خطاب به جشنواره فیلم سبز ایران گفت: از جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران تشکر می کنم که فیلم«پیش از سیل» را به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره انتخاب کرده اند. 
همچنین از کشور شما ایران بابت عضویت در توافق پاریس تشکر می کنم و نیز از طرف کشورم آمریکا به خاطر دولت و رئیس جمهورمان که از این توافق خارج شده اند از شما عذرخواهی می کنم.

اما بدانید که مردم در نیویورک و کالیفرنیا و بسیاری از ایالت های دیگر به مبارزه خود ادامه خواهند داد و دستورالعمل های تصویب شده در معاهده پاریس را رعایت خواهند کرد. بگذارید آرزو کنیم که همه باهم در سیاره ای آکنده از صلح زندگی کنیم.

آرزو کنیم که این سیاره همچنان زیبا و سالم باقی بماند و ما هر کدام نقش خود را ایفا کنیم و تلاش کنیم و به انرژی های تجدیدپذیر رو بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز، ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز جمعه در مراسمی با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود به پایان می دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین