کد خبر: ۴۷۵۴۰۵
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰

آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرد+جزئیات

همانطور که رسانه‌های آمریکایی خبر داده بودند، دولت ترامپ در روزی که انتظار می‌رود تعلیق تحریم‌های هسته‌ای ایران را تمدید کند، تحریم‌های جدیدی علیه ایرانیان وضع کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای از اضافه شدن 5 شخص و 2 موسسه ایرانی به فهرست تحریمی‌های این کشور خبر داد.

آقایان احمد فتحی، حمید فیروزی، امید غفارنیا، سینا کیسار، نادر سعیدی و امین شکوهی 5 فردی هستند که امروز وارد فهرست تحریمی‌های آمریکا شدند.
 
شرکت‌های ایرانی ITSec (امن پردازش خوارزمی) و مهندسی سدید کاران صبا هم در کنار افراد فوق‌الذکر، به اتهام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ترتیب دادن حملات سایبری علیه آمریکا، تحریم شده‌اند.

در متن این بیانیه، «استیو منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا گفته: «زارت خزانه‌داری به اقدامات قاطع برای مقابله با تحریکات ایران، شامل حمایت از نیروی قدس سپاه و افراط‌گرایان تروریست، خشونت‌ها در سوریه و حملات سایبری با هدف ثبات‌زدایی از سیستم مالی ایالات متحده، ادامه خواهد داد.»

وی افزوده: «این تحریم‌ها، یک شرکت ایرانی که از برنامه موشک‌های بالستیک سپاه پشتیبانی می‌کند، خطوط هوایی که از انتقال نیرو و سلاح به سوریه حمایت می‌کنند و هکرهایی که به نهادهای مالی آمریکا حمله سایبری می‌کنند، را هدف قرار داده است.»
منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین