کد خبر: ۴۷۵۸۴۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸

تلویزیون اسرائیل: نتانیاهو طرح چگونگی لغو برجام را به ترامپ می‌دهد

کانال 2 تلویزیون اسرائیل می‌گوید نخست‌وزیر این رژیم در دیدار دوشنبه با رئیس‌جمهور آمریکا، روشی را برای بیرون آمدن از برجام به وی ارائه خواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش فارس، شبکه 2 رژیم صهیونیستی امروز در یک گزارش خبری از عزم «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای مذاکره با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص برجام خبر داد.

هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل متحد از سه‌شنبه این هفته میزبان سران کشورهای جهان است و بسیاری از سیاسیون در حاشیه این رویداد بین‌المللی، با مقامات دیگر کشورها و کشور میزبان یعنی آمریکا دیدار می‌کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز همانطور که پیش از این اعلام شده بود، روز دوشنبه و یک روز پیش از حضور در سازمان ملل، در نیویورک با رئیس‌جمهور آمریکا دیدار خواهد داشت.

تلویزیون رژیم صهیونیستی گفته که نتانیاهو در این دیدار، طرحی را برای لغو برجام به ترامپ پیشنهاد خواهد داد.

ترامپ از همان زمان تبلیغات ریاست‌جمهوری، بارها برجام را بدترین توافق تاریخ آمریکا خوانده و گفته بود که پس از ورود به کاخ سفید، آن را پاره خواهد کرد. با ورود به کاخ سفید اما، رئیس‌جمهور جدید آمریکا دید که چنین کاری به منزله خروج یکجانبه از ک معاهده بین‌المللی و رویارویی با متحدان اروپایی خواهد بود.

حالا اما بنظر می‌رسد صهیونیست‌ها برای بیرون آوردن ترامپ از این مشکل، راه‌حلی یافته‌اند که در طرح پیشنهادی نتانیاهو گنجانده شده است.

بنیامین نتانیاهو اواسط هفته گذشته گفته بود که می‌خواهد روزی، اصلاح یا لغو برجام را به چشمان خود ببیند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیروز اعلام کرده بود که در سخنرانی روز سه‌شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل، بر موضع اسرائیل یعنی عدم تحمل حضور ایران در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی و سوریه تأکید خواهد کرد.

انتظار می‌رود که سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی هم همان روز سه‌شنبه برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین