پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۴۷۵۹۲۵
۰۹:۵۵
۱۳۹۶/۰۶/۲۶

رییس جمهور عازم نیویورک شد

رییس جمهور به منظور شرکت در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، دقایقی پیش با بدرقه رسمی اقای ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد .
۰۹:۵۵
۱۳۹۶/۰۶/۲۶
به گزارش آفتاب نیوز،
حجت‌الاسلام حسن روحانی برای شرکت در هفتاد و دمین مجمع عمومی سازمان ملل در صدر هیاتی عازم نیویورک شد.

یکی از برنامه‌های رییس‌جمهور در سفر به نیویورک، سخنرانی در روز چهارشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۲ به وقت نیویورک در مجمع عمومی سازمان ملل است.

از دیگر برنامه های روحانی، دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا، دیدار با مسلمانان و نخبگان فرهنگی و سیاسی آمریکا، گفتگو با نمایندگان رسانه ها و مطبوعات و مصاحبه با تعدادی از شبکه های آمریکایی و دیدار با سران برخی کشورهای شرکت کننده در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد است.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری و محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور دراین سفر اقای روحانی را همراهی می کنند.
منبع: ایلنا
گزارش خطا
برچسب‌ها:
روحانی نیویورک
ارسال پیام
captcha
پیام های شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
خخخخخخخخ
پاسخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
یاد احمدی نژاد افتادم هر سال با چهارصد پانصد نفر از قوم و خویش های خودش و نزدیکانش از جیب ملت بدبخت می رفتند آمریکا مثلاً برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل ولی در عمل حمله می کردند به مراکز خرید استکبار جهانی آمریکا و با دستی پر از غنائم به کشور بر می گشتند...
پاسخ