کد خبر: ۴۷۶۱۰۶
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

تکذیب مرگ ۲ سرنشین حادثه تله‌کابین

تکذیب مرگ ۲ سرنشین حادثه تله‌کابین رئیس بیمارستان رامسر گفت: حال عمومی ۷ مصدوم حادثه سقوط تله‌کابین در رامسر، خوب است و ۴ نفر آنها مرخص شده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون عملیات امداد و نجات در یک برنامه زنده تلویزیونی در خصوص سقوط تله‌کابین در منطقه رامسر گفت: تاکنون این حادثه ۷ مصدوم در پی داشته است و اطلاعات مربوط به ۲ فوتی در این حادثه در حال حاضر به ما اعلام نشده است. بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم این خبر صحتی نداشته باشد.

 در ادامه رئیس بیمارستان رامسر در خصوص حال مصدومین حادثه سقوط تله‌کابین گفت: این حادثه در ساعت ۱۲:۲۰ امروز رخ داده است که به محض اعلام، ۴ امبولانس به منطقه اعزام شده و ۷ مصدوم حادثه را به بیمارستان رامسر انتقال دادند.

 وی افزود: در این حادثه یک خانواده ۷ نفره‌ کرمانی دچار مصدومیت شده‌اند در حال حاضر وضعیت عمومی این مصدومین خوب است و سطحی هوشیاری آنها ۱۵ اعلام شده است.عسگری‌مقدم خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات درمانی صورت گرفته و ۴ نفر از مصدومین مرخص شده‌اند، همچنین ۲ مصدوم به علت شکستگی در بیمارستان بستری و مادر خانواده تحت مراقبت قرار دارد.

 وی  اذعان داشت: خبر مربوط به ۲ فوتی در این حادثه صحت ندارد و تاکنون چنین اقدامی به ما اعلام نشده است.گفتنی است رضوانه رستگاری(۳۷ساله)، بهنام توحیدی(۱۷ساله) ، محمدامین مداحی(۱۷ساله) ، شایان مداحی(۲۳ساله)، فرنازنظریه(۲۳ ساله) ، بهاره توحیدی( ۲۳ساله) ، محمدتوحیدی(۵۲ساله) از مصدومین این حادثه هستند.

 پیشتر نیز، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رامسر خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص سقوط تله کابین و مرگ دو سرنشین آن را تکذیب کرده بود.
منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین