کد خبر: ۴۷۶۲۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

آخرین وضعیت مصدومان حادثه تله کابین رامسر

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر آخرین وضعیت جسمانی مجروحان حادثه تله کابین حاد این شهرستان را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : ابراهیم ناظریان در بازدید از مجروحان حادثه تله کابین در بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر، اظهار کرد: دو نفر از مجروحان حادثه به منظور ادامه درمان به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شدند و مابقی مصدومان به صورت سرپایی تحت درمان قرار دارند.

به گزارش ایسنا،وی از آمادگی همه پرسنل بیمارستان در تمامی بخش ها خبر داد و گفت: از آغاز اعزام مجروحان حادثه به بیمارستان امام سجاد پرسنل به صورت اورژانسی آنها را تحت درمان قرار دادند.

*آخرین وضعیت مصدومان از زبان خودشان

یکی از مجروحان این حادثه نیز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از حرکت تله کابین در ابتدای مسیر به دیوار بتنی کنار درب برخورد کردیم و صندلی های داخل تله کابین شکستند و پس از کمی حرکت به جلو متوقف شد.

یکی دیگر از مجروحان حادثه نیز گفت: سیم تله کابین شل و از داخل ریل جدا شد و پس از حرکت به سمت پایین هدایت شد و روی دیوار گیر کرد و پس از  تکان خوردن به کف کابین پرتاب شدیم‌.

به گزارش ایسنا، دو نفر از مجروحان حادثه به منظور مشاوره جراح مغز و اعصاب دکتر شاهرخ یوسف‌زاده به بیمارستان پورسینا رشت اعزام و یکی از بیماران برای ویزیت دکتر حق بین حراج مغز و اعصاب به بیمارستان شهید رجایی تنکابن اعزام شدند و یک بیمار دچار شکستگی بینی شد که در بخش بستری بوده و سه بیمار سرپایی مداوا شدند و مشکل خاصی ندارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین