کد خبر: ۴۷۶۵۸۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵

رئیس سازمان خصوصی‌سازی: نامه نمایندگان مجلس نهم، جلوی واگذاری استقلال و پرسپولیس را گرفت

پوری‌حسینی معاون وزیر اقتصاد گفت: نامه 135 نفر از نمایندگان مجلس نهم به دولت، مانع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شد.
آفتاب‌‌نیوز : میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی درباره دلایل واگذار نشدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی گفت : تمام مراحل واگذاری این دوباشگاه مطابق مصوبه هیات دولت و قانون برنامه بودجه در سال 1394 به خوبی پیش رفته بود و در این زمان نامه 135 تن از نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی به دولت ، شرایطی را رقم زد که هیات وزیران تصمیم بگیرد این دوباشگاه به عنوان شرکتهای فرهنگی واگذار نشوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ معاون وزیر اقتصاد با اشاره به توقف روند خصوصی سازی این دوباشگاه ادامه داد : اراده دولت یازدهم بر واگذاری استقلال و پرسپولیس بود و الان هم این ظرفیت برای ورود بخش خصوصی و واگذاری این دو باشگاه وجود دارد.

پروی حسینی درباره نقش مجلس دهم در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت : در خبرها خواندم تعدادی از نمایندگان محترم علاقمند به ادامه روند واگذاری این باشگاه ها هستند و به نظرم می توانند از دولت بخواهند که مجددا امکان از سرگیری مزایده ها برای واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین