کد خبر: ۴۷۷۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد:

ضرورت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با کمک دولت و مجلس

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به طرح همسان سازی حقوق، بر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به کمک دولت و مجلس تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر سعید مازندرانی در جلسه تجلیل از بازنشستگان و ورزشکاران نمونه شهرستان گرگان اظهار کرد: یکی از مسائلی که جامعه کارگری باآن روبرو خواهد بود ،سالمندی و بازنشستگی آنان است که با توجه به کاهش برخی مزایا در هنگام بازنشستگی و افزایش هزینه های آن در سنین سالمندی، معشیت این قشر را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی افزود: درسال های آتی بسیاری از کارگران بازنشسته می شوند و نیاز است در بحث رفاهی و حقوقی سالمندان و بازنشستگان تلاش ویژه ای صورت گیرد.

مازندرانی با تاکید بر اینکه بخشی از اقدامات در جهت رفاه بازنشستگان توسط سازمان تامین اجتماعی انجام می گیرد، خاطر نشان کرد: برخلاف گذشته در سالهای اخیر درآمد این سازمان در مسیر درست هزینه می شود که پرداخت به موقع و باکمترین تاخیر حقوق بازنشستگان، گواه بر همین مطلب است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مسائلی که درسالهای اخیر مطرح شده، همسان سازی حقوق است و با توجه به اینکه حقوق بازنشستگان کارگری پایین تر از بازنشستگان کشوری است، این موضوع برای جامعه کارگری با اهمیت است و به لحاظ قانونی باید پیگیری شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد: افزایش دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی و همچنین گسترش سطح خدمات رفاهی این قشر از مسائلی است که با کمک دولت و مجلس باید دنبال شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، مازندرانی ابراز امیدوادی کرد، وضعیت معشیتی بازنشستگان به نقطه ای برسد که این افراد پس از بازنشستگی مجبور به انجام شغل دیگری نباشند و شاهد اتفاقات و گشایش های خوبی برای آنان باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
0
0
اصولا همه مردم باید بر اساس یک قوانینی حق زندگی پایه شرافتمندانه را داشته باشند.با توجه به شغلم دریافته ام که اکثر ناهنجاریها به علت ترس از اینده رخ میدهد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین