کد خبر: ۴۷۷۷۲۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

جانشین علیرضا منصوریان در بازی مقابل سپیدرود رشت مشخص شد!!!

مربی تیم امید استقلال در تمرین تیم بزرگسالان این تیم حاضر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

مربی تیم امید استقلال در تمرین تیم بزرگسالان این تیم حاضر شد.

 به گزارش وب سایت نود، تمرین نوبت صبح بازیکنان تیم استقلال از ساعت ۱۰:۳۰ امروز (یکشنبه) در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی آغاز شد و بازیکنان بعد از صحبت‌های کادرفنی گرم کردن را آغاز کردند. در تمرین استقلال سکوت عجیبی حکمفرما بود و بازیکنان زیاد با هم صحبت نمی کردند.

* بازیکنان استقلال در مرحله بعدی تمرین به گرم کردن خود با توپ بعد از پشت سر گذاشتن موانع پرداختند. دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر اشکان نامداری نامداری تمرینات اختصاصی انجام دادند.

* بازیکنان در نیمی از زمین زیر نظر مک درموت حمله به دروازه و کارهای تاکتیکی را مرور کردند و البته محمد نوازی هم امروز در تمرین حاضر بود. سرمربی تیم امید استقلال که البته در جدول لیگ امیدها در رده نهم قرار دارد. نوازی که در آخرین دوره سرمربیگری مظلومی در استقلال، دستیار او بود، حالا قرار است که در بازی مقابل سپیدرود به عنوان مربی کمکی، استقلال را مربیگری کند. میک مک درموت در این بازی نمی تواند روی نیمکت باشد چرا که در بازی مقابل  ذوب آهن از زمین اخراج شده است. همچنان خبری از مهدی رحمتی و مجتبی جباری در تمرین استقلال نبود و آنها همچنان غایب بزرگ تمرین استقلال به حساب می‌آیند. البته قرار است تنها در بازی سپیدرود مقابل استقلال نوازی روی نیمکت مربیگری استقلال باشد و پس از این بازی دوباره به تیم امید باز می گردد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین