کد خبر: ۴۷۸۲۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

سردار سليماني: برخی افراد با اغراض سیاسی شبهاتی را درباره جنگ تحمیلی مطرح می‌کنند/ آدم متاثر می‌شود

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: آدم از بیانات برخی درباره جنگ تحمیلی و این دوره ارزشمند که تصمیمات امام (ره) را زیر سوال می‌برد، متاثر می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در جمع سوگواران حسینی در اصفهان گفت: امام حسین با لشکری غیر نظامی وارد کارزار شد اما قیام عاشورا تا همیشه ماندگار شد و درس های آن همه مکاتب بشری را تحت تاثیر قرار داد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از اصفهان به عنوان ستون فقرات دفاع مقدس یاد کرد و گفت: حجم حضور، ایثار و فداکاری اهالی اصفهان در دفاع مقدس بالا بد و حتی به اندازه چند استان شهید تقدیم کرد.

او ادامه داد:‌ نکته دوم نقش محوری اصفهان در اداره جنگ تحمیلی است، هرگز نمی‌شود نقش شهیدان والامقام مثل حسین خرازی، احمدکاظمی، ابراهیم همت، مصطفی ردانی پور یا عبدالله میثمی را در کسب توفیقات نادیده گرفت.

سرلشکر سلیمانی با بیان اینکه انسان انقلابی با شهادت خود یک ملت را سربلند می‌کند و شهیدان محلاتی و حججی از این انسانها هستند، اظهار کرد: با حضور فرماندهان اصفهانی هر تصمیمی با آرامش و اطمینان گرفته می‌شد.

این فرمانده ارشد نظامی گفت: هرچه می‌گذرد گوهر گرانقدری در اصفهان به عنوان گنجی از فرهنگ دفاع مقدس یافت می‌شود.

او یادآور شد: شکست دشمنی که غافلگیرانه به ما حمله و به سرعت ۲۰ هزار کیلومتر از خاک ما را با حمایت مالی و تسلیحاتی دیگر کشورها اشغال کرد، دستاورد بزرگ و ارزشمندی است. آدم از بیانات برخی درباره جنگ تحمیلی و این دوره ارزشمند که تصمیمات امام (ره) را زیر سوال می‌برد، متاثر می‌شود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ادامه داد:‌ببینیم رهبر انقلاب به آن دوران چگونه نگاه می کنند؛ اصرار ایشان بر تبیین معارف جنگ است نه سخن درباره شبهه‌ها. ایشان از ادبیات دفاع مقدس حمایت و ترویج می کنند، اما برخی افراد با اغراض سیاسی شبهاتی را مطرح می کنند که اصلا جای پرداختن ندارد.

سرلشکر سلیمانی تصریح کرد: انقلاب بدون آن چیزی که بعد با دفاع مقدس در جامعه تسری یافت ناقص می ماند. اولین تاثیر دفاع مقدس، رجوع عمومی به ارزش های اصیل دینی، از میدان به در کردن لیبرال ها و فاصله گرفتن از جامعه طاغوتی بود.

او تاکید کرد: دفاع مقدس باعث تقویت بی نظیر لایه های دینی و ارزشی جامعه ما شد و جامعه ما را به سرعت به جامعه‌ای دینی تبدیل و آن را احیای جمعی کرد. تحول معنوی در رشد اخلاص و شکل گیری نوعی خاص از مدیریت به عنوان مدیریت بسیجی و جبهه ای از دیگر نتایج دفاع مقدس است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
1
دشمنی بالاتر از صدادسیمانیست که آبروی رزمندگان را برده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین