کد خبر: ۴۷۸۴۴۰
تعداد نظرات: ۱۱۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
در مراسم تشییع شهید حججی مطرح شد

پناهیان: قسم می‌خوریم تا اسراییل را نابود نکنیم آرام نخواهیم نشست/سپاهیان! موشک‌های خود را برای نابودی اسرائیل آماده کنید

استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهید حججی افتخاری برای خانواده باصفا و مخلصش بود، همچنین افتخاری برای سپاه پاسداران بود که بعد از سال‌ها این سازمان توانسته هنوز نور خود را حفظ کند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه صبح امروز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم محسن حججی که در محل میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد، شهید حججی را افتخاری برای همه شهدای مدافع حرم دانست و گفت:‌ باید او را فخرالشهدای مدافع حرم نامید و احترامی که مردم برای این شهید عزیز در طول این مدت قائل بودند و این تشییع باشکوه و تشییع دیگری که در شهر خودشان خواهد بود، همه احترام به همه شهدای مدافع حرم است که برخی‌شان بسیار غریب هستند و راه برای شهید حججی باز کردند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی افزود: شهید حججی افتخاری برای خانواده باصفا و مخلصش بود، همچنین افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که بعد از سال‌ها این سازمان توانسته است که هنوز نور خود را حفظ کند. شهید حججی در خاطرات خود می‌نویسد که از امام رضا(ع) تقاضا کرده بود تا بتواند عضو سپاه شود، چه افتخاری باعظمت‌تر از این برای سپاه است که جوان باصفایی جهادگر، آرزویش این است که عضو سپاه باشد و بعد وقتی عضو سپاه می‌شود همان عشق و صفا را در باطن خود حفظ می‌کند و همان نورانیت را در قلب خود حفظ می‌کند، یک کارمند اداری ساده نمی‌شود، یک حقوق‌بگیری که کاری انجام بدهد و رفع تکلیف کند، نمی‌شود و صفای بسیجی خود را در سپاه حفظ می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد:‌ باید به سازمانی که این چنین عاشق‌پرور است تبریک گفت و باید به جوانان حزب‌اللهی تبریک گفت که الگوی تمام‌نمای حزب‌الله‌گری را امروز مردم بر سر دست گرفتند.

وی افزود: شهید حججی الگویی برای نیروهای حزب‌اللهی شد برای اینکه در مناطق محروم فعالیت کند تا به آباد کردن روستا بپردازد، شب و روز نمی‌شناخت برای اینکه برای انقلاب فعالیت کند و امروز می‌بینیم که کسانی که حتی غیرانقلابی هستند، سر تواضع به مقام این شهید فرود آورده‌اند و به‌خاطر آن فتوت و جوانمردی که در این شهید بوده است و در این شهید دیده‌اند همه به او احترام می‌گزارند و حزب‌اللهی‌گری یعنی همین.

حجت‌الاسلام پناهیان گفت:‌ تا چنین شهیدانی داریم، نه‌تنها امنیت در کشور برقرار است، بلکه مرگ استکبار را هم در چنین تشییع باشکوهی جشن می‌گیریم. این تجلی از قدرت مردم است که شهدا امروز گرد آورده‌اند، ملتی که چنین شهدایی آماده برای شهادت دارد هیچ وقت شکست نخواهد خورد و همه از این ملت می‌ترسند، البته ملت‌های محروم دنیا چشم امیدشان این ملت است و سلحشوران ملت هستند که مظلومیت را در جهان از بین خواهند برد ولی مستکبران عالم به‌شدت از شما هراس دارند.

وی ادامه داد:‌ شما شهید حججی، فکر و فرهنگ او را در جهان صادر کردید که امروز تفکر شهید حججی و شهادت به‌واسطه شهدای دفاع مقدس بنیان‌گذاری شده در منطقه منتشر شده است، اگر فرصتی پیش بیاید تمام منطقه را اعم از شیعه و سنی خواهید دید که چگونه خط مقاومت را پذیرفته‌اند و این درد بزرگ استکبار است که دوست داشت بعد از دفاع مقدس یاد شهدا به فراموشی سپرده شود.

حجت‌الاسلام پناهیان خاطرنشان کرد:‌ کجا هستند آنها، بیایند ببینند که مردم هنوز به شهدای‌شان افتخار می‌کنند و برای تشییع شهدای‌شان بیش از گذشته مایه می‌گذارند، کی در دوران دفاع مقدس شهدا این‌قدر عزیز بودند که هم‌اکنون عزیز هستند و کی مردم برای شهدا این‌قدر بیداری و قیام پیدا می‌کردند، آن‌قدر که امروز قیام می‌کنند؟ و این رشد مردم ما را نشان می‌دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ملتی که چنین شهدایی دارد، به یک شرط پیروز خواهد شد و جهان را هم نجات خواهد داد، تصریح کرد: به این شرط که برای شهدای خود احترام قائل شود؛ بنا نیست همه ما شهادت‌طلب باشیم و بنا نیست که همه ما مانند شهید حججی آرزوی شهادت کنیم و برای آرزوی شهادت اشک بریزیم؛ بعضی از ما توان این‌همه ظرفیت بالای معنوی را نداریم، همین‌قدر که مردم ما اگر در حد و اندازه شهید حججی و شهیدان مدافع حرم نیستند، ولی برای شهدای مدافع حرم احترام می‌گزارند، کافی است.

وی ادامه داد: همین‌که مردم برای این شهید سرجدا به سر و سینه می‌زنند و ساعت‌ها در آفتاب می‌ایستند و خیلی‌ها آرزوی حضور در این مراسم را داشتند، علامت سعادت این ملت است. اگر در کربلا برای پیکر بی‌جان حسین‌بن فاطمه(ع) احترام قائل شده بودند مردم کوفه به سعادت می‌رسیدند.

حجت‌الاسلام پناهیان با تصریح به اینکه بی‌احترامی‌ای که مردم کوفه به پیکر حضرت اباعبدالله(ع) داشتند باعث شد که سال‌ها به ذلت و خواری دچار شوند، گفت: ملتی که شهدایی مثل شهدای مدافع حرم دارد و برای شهدای خود احترام قائل است، پیروز خواهد شد و خداوند نور این شهید را به همه تشییع‌کنندگان عنایت می‌کند‌؛ همان‌طور که برای گریه‌کنان اباعبدالله الحسین(ع) از نور امام حسین(ع) عنایت می‌کند و مردم در ماه محرم حال خوش معنوی حس می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با اظهار اینکه خداوند از همه انتظار ندارد که مثل شهید حججی باشند، خاطرنشان کرد: توقع خداوند از بندگانش کم است و آفرین به مردمی که به شهدایشان احترام گزاردند.

وی ادامه داد: ما تمام‌قامت به‌احترام شهید حججی و خانواده‌اش ایستاده‌ایم و امید است که مورد شفاعت شهید حججی و همه رفقایش قرار گیریم که عزیزانشان را گذاشتند و به‌سادگی از آنها برای دفاع از مرز و میهن چشم پوشیدند و برای دفاع از اسلام که برای این مرز و میهن امنیت‌آور است، قیام کرده خون خود را دادند.

حجت‌الاسلام پناهیان با تأکید بر اینکه "ما هیچ‌گاه قاتلان اصلی شهید حججی را فراموش نمی‌کنیم"، گفت: ما هیچ‌گاه وزیر اسبق آمریکا را فراموش نمی‌کنیم؛ البته تمام دولتمردانشان خبیث هستند و مرگ نه‌تنها باید شامل حال اصل رژیم سفاک، غیرمردمی و غیرانسانی آمریکا باشد که نه نماینده مردم بلکه نماینده سرمایه‌داران هستند، باید مرگ به‌فرموده حضرت امام شامل حال تک تک سیاستمداران خبیث آمریکا، اسرائیل و انگلیس شود.

وی با اشاره به اظهارات وزیر  اسبق خارجه آمریکا،‌ که گفته بود "برای راه‌اندازی داعش با 70 کشور مذاکره کردیم"،‌ تصریح کرد: ما می‌فهمیم خنجری را که سر مطهر شهید حججی را از بدن جدا کرد آمریکا و اسرائیل تیز کرده بودند؛، ملت ایران، ملت باهوشی هستند و به خون شهید حججی قسم می‌خوریم که تا اسرائیل را نابود نکنیم از پا نخواهیم نشست و تا تک‌تک سیاستمداران خبیث و سربازان اسرائیلی را نابود نکنیم آرام نخواهیم نشست.

وی خطاب به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ای اسرائیل، ما تا تو را نابود نکنیم عزاداری‌مان برای حسین صداقتش به اثبات نخواهد رسید و ما تو را یزید زمانه، شمر زمانه و شما را ادامه‌دهنده راه قاتلان حسین می‌دانیم و ما به‌عشق حسین اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام پناهیان با اعلام اینکه "ما عزادار حسین نیستیم مگر اینکه اسرائیل را از صفحه روزگار محو کنیم"، تصریح کرد:‌ به سر بریده شهید حججی قسم سرهای سردمداران اسرائیل را از بدن جدا خواهیم کرد.

وی با ابراز اینکه ایرانی‌ها فریب نمی‌خورند، خاطرنشان کرد: در جبهه نبرد دو آتش باید بریزیم؛ یکی تیر مستقیم به کسی که به‌سمت تو می‌آید و دیگر اینکه باید عقبه دشمن را با توپ بزنیم. اگر عقبه دشمن را با توپخانه و موشک بزنیم و این عقبه نابود شود، نیروهای مقاومتی که در مقابل هستند پیروز خواهند شد.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه شهید حججی ثمره دسته‌های عزاداری است، بیان داشت:‌ شهید حججی و این خط مقاومت ثمره دسته‌های بلندشده برای سینه زدن و زنجیرزنی‌ها و علم و کتل‌های دسته‌های عزای اباعبدالله الحسین(ع) است. 1400 سال این عزاداری‌های باشکوه این خط مقاومت را برای ما به ارمغان آورده است و دسته‌های عزا دسته‌های نصرت حسین هستند و دسته‌هایی هستند که می‌خواهند حسین را یاری کنند و فقط برای سوگواری نیستند.

وی افزود: معنای دسته‌های عزاداری این است که "ای حسین، کاش ما در کربلا بودیم تا تو را یاری می‌کردیم". دسته‌های عزاداری یعنی دسته‌های رزم و یعنی سازماندهی نیروهای مقاومت، دسته‌های عزاداری یعنی همان کسانی که آماده هستند که دشمنان حسین را نابود کنند، ما می‌دانیم که اگر حرم حسین شهید می‌دهد، در درجه اول توسط اسرائیل غاصب مورد تهدید قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه "ای سپاهیان پاسدار، موشک‌های خود را برای مقابله با اسرائیل آماده کنید" تصریح کرد: این مردم از خون حججی نمی‌گذرند و انتقام این خون را با نابودی داعش تمام نخواهد بود و انتقام خون حججی تنها با نابودی اسرائیل فراهم می‌شود.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۱۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
8
114
هزینه های این احساسات را مردم باید در معیشت بد و جنگ و ...بپردازند. مگر آمریکا اروپا و خود اسراییل (غاصب) بیکار نشستند که شما آن را نابود کنید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
خدا به خیر بگذرونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
یکی از بزرگان شهر ما استاد این پرحرف
بی فکر به تعبیر خودشان بود و مخالف عطای عمامه به او بود . چون بلد نشده مقدسات را بر کاسبی ترجیح دهد .
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
6
107
این خیلی عالیه
ولی ای کاش یکی هم می یومد قسم می خورد که تا بیکاری و فقر و فساد رو ریشه کن نکنیم ارام نخواهیم نشست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
اقتصاد قوی اگه داشته باشیم هیچ کس جرات نمیکنه بهمون چپ نگاه کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
6
54
بعضی حرفاش خوب بود.اما بعضی هاش مفت نمی ارزه...خیلی باید مراقب صحبت کردنشان باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
همه صحبت هایش............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
4
74
اینکه سخنران جوگیر شود و احساسی صحبت کند پدیده خوبی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
اخه این .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
5
94
مگه مملکت مسوول نداره که هر کسی میاد بلند گو میگیره دستش نطق سیاسی میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
صاحب ندارد هر کس ...
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
6
103
یکی نیست بگه چرا نمیری جبهه تو که اینقدر انقلابی هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
4
73
انگار گروهی مزد میگیرند تا برای چرنیات نتانیاهو و ترامپ سند و مدرک جور کنند.
می خواهی اسراییل را نابود کنی؟ بسیار عالی! سیاستمدارانه و با حفظ استراتژی معقول این کار رو بکن با شعار و جیغ و داد که نابود نمیشود!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
انها همشون اقامت کشور های خارج را دارن می خوان جنگ را بیندازن ما را به کشتن بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
کاسبان تحریم و جنگ، کسانی که از این راه به نانهای آنچنانی رسیده اند بابک زنجانی و حامیانش
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
5
75
ازچه زمانی ایشان استاد حوزه ودانشگاه شده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
4
74
لطفا از خودت مايه بگذار كنار گود نشستي و مي گويي لنگش كن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
ایشان از نخبگان مملکت هستند!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
تا نخبه رو کی تعبیر کنه مثل اون یارو معجزهه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
4
65
خداوند عقل را هم خلق کرده جناب شیخ اونا همین حرکت را از ایران میخواهند که ایران را دویست سال به عقب برگردانند بدتر از سوریه و عراق افغانستان حالاکشته های بیشمار مردم بماند ................
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
3
76
شما اسلحه دست بگیر پناهیان برو جلو ما پشت سرت میآییم..............
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
3
73
سلام
به این آقا بفرمایید راه باز است کسی هم جلوی شما را نگرفته برید هم اسرائیل هم امریکا را نابود کنید!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
3
73
تا به سوریه نروی اقای پناهیان ما ارام نخواهیم نشست.
ناشناس
|
Turkey
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
2
54
كي ياد مي گيريم كه هر حرفي را نبايد در تريبون عمومي به زبان اورد و بهانه دست دشمنان داد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
3
66
یکی از این اقا بپرسه در این سال های اخیر که جنگ تکفیری داعش علیه اسلام و مردم مظلوم در عراق و سوریه به راه افتاده است چرا به جبهه نبرد حق علیه باطل مانند شهید حججی ها نرفتی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
منظور ایشان اینست که دیگران بروند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
22
ایشان از این افاضات زمان انتخابات داشتند جالب است ملت ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
0
21
اقا یه لقمه نون بده من گشنم خدا ثوابت بده بری بهشت...
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
57
1
بعضیا از نابودی اسرائیل ناراحت میشن
اما به درک
تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد خواهد شد
جان هایمان فدای راه حسین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
سلام چرا سير رو با پياز قاطي ميكنيد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
اگه تقدير خداوند اينه، پس ما چرا اينقدر بالا پايين ميپريم و از جيب ملت هزينه ميکنيم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
ای کاش حرف زدن بلد بودی با بی ادبی نمی توانی کشور را درست کنی ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
1
27
استاد دانشگاه? كدام دانشگاه تدريس ميكنند?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
دانشگاه صنعتی مفتخورهای عالم ... ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
41
این آقای شکم سیر ، باید هم از اینگونه حرفها بزند ، همینها هستنند که ایران را بی چاره کرده
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
42
جهان رو از چی میخواین نجات بدین ؟؟ درحالی که کشور خودمونو نمی تونید آباد کنید
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
41
آقای پناهیان ما که خبرداریم شما برای هر سخنرانی چقدرمیگیری...........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
30
استاد دانشگاه?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
عنوان استاد و دکتر نمایشی مصنوعی است ،برای رقابت جناهی به عبارت دیگر
کردان مدرک های موید اکسفورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
33
4
خواهشا کاربران محترم آفتاب برن وصیت نامه شهید حججی رو بخونند بعد به آقای پناهیان اعتراض کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
ببخشید اشتباه مثبت دادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
18
به این میگن سر به هوا.
محسن
|
Germany
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
42
اقای شیخ میلیونها جوان تحصیلکرده در مملکت بیکار و بی مسکن ومجرد حیران ماندند جوان امکانات ازدواج ندارد ودر نتیجه دختران مجرد می مانند چه میشود فساد. و اعتیاد وبد بختی به بار. میاورد وتواقای شیخ نه غم بچه بیکار داری ونه درد مردم ونه بی پولی وغیره!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
پناهیان .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
17
البته کامنت گذاشتن فایده ای نداره چون آفتاب جرات پخش آن را نداره من پای این خبر سه مطلب گذاشتم و آفتاب منتشر نکرد علت را نمی دانم ................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
19
استاد دانشگاه? كدام دانشگاه تدريس ميكنند?
مهدی
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
7
تا پیش از این جملاتت خیلی دوست داشتم..................................................
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
18
یکی نیست این حاجی را آب خنکی و شربتی بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
ما سیانورم دادیم افقه نکرد مخش پوکیده ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
35
راحت طلبی برای خودت و جنگ و شهادت برای جوانان ملت !!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
16
منم سخنرانی خوب بلدم پناهیان عزیز!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
22
اقای پناهیان جلوی و حضورتان هم گفته شده هنر روحانی و خطابت ، عوام فریبی نیست .
منافع و معیشت و حفظ ارزش ریال و امنیت و.....مردم را در نظر بگیر و بعد زبان را رها کن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
30
دگمه خاموش ندارند کاسبان جنگ افروزی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
دگمه اش اینجا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
29
به این آقا بگویید از دیگران مایه مگذار الآن فرزندان خودت کجا هستند چند تا از نزدیکانت در سوریه در حال مبارزه هستند واقعا که دو صد گفته چون نیم کردار نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
23
والا من یادم نمیاد به این آقا رای داده باشم.
این آقا دقیقا چکاره ی مملکت داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
خودشم نمی دونه چکارست ؟؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
21
این شخص این طور حرف می زند و به منافع ملت آسیب می رساند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
2
25
اینگونه افراد هستنند که نمی گذارنند ایران بعد 40 سال به ثبات سیاسی ، اقتصادی و... برسد . جنگ همیشه یک ابزار ویرانگری بوده . پس در گفته هایمان بایستی دقت کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
6
.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
15
ادبیات این آدم که هم داخلی و هم خارجی برای کشور و مردم هزینه زاست، متاسفانه همیشه هم تریبون های مختلف در اختیارش قرار
میگیرد.
انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
1
15
یک چایی نبات بدهید این جوگیر بخورد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
1
21
فراموش نکرده ایم که یکی از دلایل تاثیر تحریم ها نقش بازار بود که با هرتحریمی با افزایش نجومی کالاها نقش ستون پنجم دشمن در ایران را داشت و این اقایان هم که اینگونه شعار می دهند هم از این قافله عقب نماندند و به قول خودشان بچه مسلمان باید زرنگ باشد و پولدار شود . فقط فراموش می شود که این پولدار شدن خیلیها به قیمت بدبختی و قساد بسیاری از مردم به خصوص قشر جوان بیکار و بی امید تمام شده است و هم اکنون ایران از نظر فساد اداری و اقتصادی جزو بدترین کشورهای جهان محسوب می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
2
19
اخه تو چیکاره ای که میگی...ما فقط از دفاع میکنیم و به جایی حمله نخواهیم کرد این دکترین کشور است..این حرف تو فقط بهانه به دشمن برای تحریم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
1
23
اقای پناهیان شما دو ماه برو سوریه خط مقدم تا ما هم بتونیم حرفتو باور کنیم..این خوب نیس که از جون دیگران مایه میذاری
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
1
10
.................................................... این چه طرز صحبت کردن است ،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
0
17
پناهیان افراطی خودشان بروند جبهه . ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
1
11
خودش دهن ادمو یاز میکنه!!!
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
1
10
ستون پنجم .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
33
3
کجای قسم پناهیان کاربران بی درد را ناراحت کرده؟شما لازم نیست از جنگ بترسید اون هشت سال جنگ راهم امثال پناهیان رفتند واداره کردند نه شماها مرفهین بی درد! اسرائیل باید ازصفحه روزگار محو شود
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
3
16
درد بی دردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
2
20
ايا بالاي منبر اجازه گفتن هر مطلبي را به همه ميدهند؟
من تا بحال نديدم يكنفر از حضار در مسجد از سخنران
يك سوال كند
همه شنونده هستند و كسي اجازه سوال كردن ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
از حقوق شنونده پرسش است .
اگر اطمینان به دروغ پردازی و عوام فریبی با وجود شاهدان باشد ، میتوان به عنوان مدعی العموم طرح شکایت حقوقی کند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
2
23
مگر اين كشور بي صاحبه كه هر كس با همسايه اش دعواش ميشه اگر تريبون بهش بدن براي سرنوشت هشتاد ميليون ايراني تصميم ميگيره يا اين اقا نمي دونه كه چنين تصميماتي براي حمله به كشور ديگري فقط توسط شوراي امنيت ملي انهم با تاييد مقام معظم رهبري يا بدستور مستقيم ايشان امكان پذير است يعني چي كه هر كس هر چي خواست بگويد و هزينه اش را ما بدهيم اگر راست ميگوييد و اينكاره هستيد اين گوي و اين ميدان جنگ با داعش!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
1
21
این آقایان متوجه هستند که سخنانشان بخارج از محفل روضه خوانی هم منتقل میشود .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
2
16
این بنده خدا می خواد چندسال دیگه کاندید ریاست جمهوری بشه این حذف ها رامی زنه خیلی اهمیت ندهید. اگه خوبه چرا مدافع حرم نمی شوی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
2
19
پناهیان اگه خیلی دوست داره اسرائیل رو نابود کنه لباس رزم بپوشه بره تو سوریه و عراق با داعش مبارزه کنه ...................
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
9
اول برو اسراییل را نابود کن بعد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
1
11
نمیشه اینو دیگه شریف راش ندن خسته شدیم بس که تحملش کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
1
15
ای شیخ اگر ما بخواهیم وارد جهنم بشیم و با شما بهشت نیایم کی رو باید ببینیم دست از سر این ملت بدبخت و مظلوم بردار.همش جنگ تهدید تحریم بد بختیش مال ملته شما که در نازو نعمات فراوان هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
1
11
کسی میدونه هزینه این ماجراجوی ها رو چه کسانی می پردازند....
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
8
آخوند خود خواه بی درد، با دریافتی های میلیونی برای همچنین سخنانی از مال ومالیات مردم .وا تاسفا!!!؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
1
8
چی میگی مثل اینکه تو جنگ نبودی چی گذشت هشت سال جنگ را امثال پناهیان رفتند ؟پس من سال 64 بیست وهشت ماه سربازی رفتم چی بقیه مردم بچه ها شان سربازی رفتند چی بودند فقط امثال ایشان یعنی رفتند همه ملت چه داو طلب چه سرباز اجباری یعنی باید میرفتن حتی در اواخر کارمندان تمام ادارات باید میرفتند تحقیق کن
محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
20
1
این همه کامنت گذاشتید ولی حتی یک نفرهم از صحبتهای آقای پناهیان دفاع نکرد ـ متاسفانه مردم ایران مبارزه با ظلم وظالم را فراموش کرده اند ـ همه فقط به فکر شکم ند و از ایمان و مبارزه خبری نیست ـ هیهات من الذله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
بهترین کشک درست است کشکی باشد .
کشکی که بگوید ماست هستم نه کشک است نه ماست .
معلم اخلاقی که بگوید سیاستمدارم نه
...اخلاق است نه سیاست ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
برو یک واحد خطیب شناسی خود اموزی کن .
ناشناس
| - |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
شما برو مبارزه کن ما ازت حمایتت میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
1
12
کی این را استاد کرده ؟؟؟
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
1
11
سه دانگ صدا و سیما به اسم ایشون سند خورده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
0
10
بابا جان:بیرون گود ایستادن ولنگش کردن هم راه ورسمی داره.یکی نیس بهش بگه برو روضه تو بخون 5 تومن بگیر.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
1
8
سلام هم وطن ساعت ٢٢٠١٠ ٧/٧ مثل اينكه تنها شما هستيد كه شاهد جنگ رفتن مانند جناب پناهيان بوده أيد بخدا مرفه بي كسي است كه برطبل جنگ ميكوبد نه كسي كه دعا ميكند خدايا همه را به آرامش وصلح رهنمون باش
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
1
10
مستعار محمودی جان سر هر کاری که هستی همان کار را خوب و درست انجام بده از جنگ و عبادت بالاتر هست اینقدر از جنگ حرف نزن افرادی که پیشرفت و آبادانی کشور را به جنگ و خونریزی گره زدند خودشان و خانوادشان من نمیدونم چند هزار نفر میشوند اول آنها جلو جلو بروند مخ بچه های مردم را کار نگیر بذار زندگیشان را بکنند شما دوست دارید بسم الاه کسی جلوی شماها را نگرفته اینقدر نگید چرا کشور بیکاری داریم بیکاری داری چون دنبال شعار جنگی نه رونق اقتصادی آلمان و ژاپن در سایه جنگ پیشرفت نکردند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
1
12
اگر کشوری به داخل مرز کشورم حمله کرد وظیفه دفاع داریم دفاع ما مشروع هست ولی اینکه هر جای دنیا تیری در کنند ما آنجا حضور داشته باشیم خیر لزومی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
7
تو رابه خدا بس کنید .....
عباسی
|
-
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
15
0
بزرگوارانی که به مدرک استاد پناهیان گیر میدن اینو بدونند که انظر ما قال و لاتنظر من قال در ضمن خیلی از اساتید دانشگاه متاسفانه نه تنها حس وطن پرستی را از دست داده اند بلکه شیفته جنایات آشکار غرب و آمریکا شده اند و آیات الهی را فراموش کرده ا ند که مومنان را دعوت به قتال در برابر طاغوتیان و ستمگران کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
اتفاقا به خاطر وطن پرستیه
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
15
0
اتفاقا من خیلی هم خوشم اومد از جرات و جسارتش اگه چند نفر خطیب مثل ایشون داشته باشیم دشمنان حساب میاد دستشون همین صحبتهاست که دشمن رو میترساند.انشاءالله پایدار باشند.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
12
با کشوری که 200 تا بمب اتمی داره چجوری میخوای بجنگی . خوده فلسطینی ها با اسراییل دارند زندگی میکنند و فکر پرورش نسل های آینده خود هستند.بهتر است به فکر پیشرفت مملکت خودمان باشیم. و الگوی خود را آلمان و کره و ژاپن قرار دهیم.
طلبه جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
8
به جای قسم خوردن پاشو لباس رزم بپوش و برو اون طرف مرز تو عراق و سوریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
7
بزن بر طبل تو خالی که آن هم عالمی دارد
ناشناس
|
Norway
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
8
بنده خدا خواسته مثل مطهری سخنرانی کوبنده داشته باشه که پشت دشمن بلرزه... چقد گیر میدین شما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
الان با این حرفایی که این زده پشت ما داره میلرزه چون تاوانش را نا باید بدیم ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
6
پسر جون تو سربازیتو برو حالا جنگ و جبهه پیشکشت
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
5
هاشمی داشت جنگ را به صلح و سپس سازندگی چی از دست اینها کشید اینها هنوز شیپور جنگ را میکوبند بابا بزنید دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
7
پناهیان هدفش اینه که مردم رو بی پناه کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
6
خیانت به ایران مگه شاخودم داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
0
در پناه تو!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
3
امکان ندارد که ایشان نداند اوضاع اقتصاد مملکت در چه بحرانی قرار دارد و چه خطراتی اساس مملکت را تهدید میکند . یا شاید روزنامه نمیخواند .
فرز اد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
2
زرشک میوه خوبی است
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
2
شما که میتونی بزنی خوب بزن کلکشو بکن نابودش کنید مردم فلسطین راحت بشن آلان بهترین موقع هست چون از اقلیم پشتیبانی کرده آینده خیلی دیر هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
0
4
این روزها که دشمن بهانه گیریش اضافه شده این آقا در بهترین شرایط ندانسته منافع ایران را با این صحبتها که هیچ مسولیت بالای قانونی ندارد به خطر می اندازد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
2
ما داریم تاوان جهالت اعراب رو می دهیم تا به کی آخه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
3
رفتی آخوند شدی که از سربازی فرار کنی حالا جوونها رو تهییج میکنی واسه جنگ؟
اصلا بگو بدونم اسلحه چه شکلیه؟
من فرزند آزاده، جانباز و شهید هستم (پدرم تیر خورد و اسیر شد و بعد از اسارت به شهادت رسید) برادرم هم عملیات کربلای 5 شهید شد خودم و بقیه برادرام هم جنگ رفتیم و تو بسیج و گردانهای عاشورا بودیم پس به من انگ نچسبونید ولی جنگ تا کی؟ کی قراره این مملکت روی آرامش ببینه؟ کی قراره مردم از نعمت انقلاب بهره مند بشن؟ همش که در موقعیت حساس کنونی هستیم! کی قراره این موقعیت به موقعیت آرامش کنونی برسه؟ کسانی که موقع جنگ حتی خونی از دماغشون نچکید و نمیچکه مدام بر طبل جنگ میکوبند! بس کنید لطفا
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
1
زرشک خوبه ولی زیادیش بخاطر داشتن آهن یبوست میاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
1
تا کي بايد يه عده بي مسئوليت دائم مملکت رو به بحران بکشند. يکبار ديگه فتنه و سران فتنه را تعريف کنيد ببينيم کي فتنه گره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
1
شما كه دنبال ثروت بودي و مي گفتي حزب اللهي بايد پولدار باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
اقای پناهیان با سلام ببخشید منم همانند شما از اسرائیل متنفرم. (اما ایا شما)
1- مسئول وازرت خارجه هستید ؟
2- سخنگوی دولت هستنید؟
3- یک مسئول بالای نظامی هستید؟
به نظر شما بهتر نیست هر کسی وظایفش که در حیطه کار خودش است را به خوبی انجام دهد؟ به نظر هم برای ملت خوب است هم دولت.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین