آفتابنیوز : سیصد و پانزدهمین شعبه بانک پارسیان در شهر اندیشه شهریار با حضور اعضای شورای شهرشهریار و همچنین مهندس خسروانی، عضو هیات مدیره و معاون اجرایی و دیگر مدیران بانک پارسیان و جمعی از صاحبان کسب و پیشه در اندیشه شهریار برای خدمت رسانی به مردم افتتاح شد.
مهندس وکیلی، عضو شورای شهر اندیشه درآیین افتتاح این شعبه، گفت: امید میرود حضور بانک پارسیان در این منطقه موجب رونق بیشتر تولید و کسب وکار مردم شود و همان گونه که این بانک از سال های دور تاکنون نام نیکی از خود به یادگار گذاشته، درسال های آتی نیز اخلاق گرایی و مشتری مداری این بانک موجب شود تا مردم با سهولت بیشتری از خدمات بانک پارسیان بهره مند شوند.
مهندس خسروانی عضو هیات مدیره بانک پارسیان نیز، با عرض تسلیت فرارسیدن محرم و شهادت سالار شهیدان، یاد تمامی رهروان راه عشق که در مسیر آزادی گام برداشتند و همچنین تقارن دهه محرم با تشییع پیکر شهید حججی را گرامی داشت.
معاون اجرایی بانک پارسیان گفت: بانک پارسیان با تکمیل زنجیره ارزش مدارانه خدمات درقالب سوپرمارکت های مالی، مشتریان را از مراجعات مکرر برای درخواست های مالی بی نیاز می کند و همچنین با دراختیارداشتن بخش عمده ای از خدمات کارتخوان ها که توسط شرکت تجارت الکترونیک پارسیان ارایه می گردد، تلاش می کند تا مطابق استاندارهای روزدنیا خدمت رسانی به مردم داشته باشیم.
مهندس خسروانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بانک پارسیان درحوزه تامین مالی علاوه براینکه از محصولات متعارف شبکه بانکی در قالب تسهیلات تعهدات عمل میکند این آمادگی را دارد که به شهروندان اندیشه خدمات بیشتری ارائه کند و ظرفیتهایی برای شخصی سازی بنگاه های متوسط و بزرگ درقالب بانکداری شرکتی فراهم شده است که دربلوغ حوزه خدمات از مفهوم مشتری مداری پا را فراتر گذاشته و به مرحله تبدیل شدن به یک شریک تجاری رسیده ایم بنابراین تصور ما این است که سود ما درجایی است که مشتریان منتفع شوند به همین دلیل شرکت های زنجیزه ارزش درحال توسعه هستند.
خسروانی ادامه داد: شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان به گواهی مستندات سازمان بورس و بازار مالی کشور یکی از مقتدرترین شرکتهای تامین سرمایه در کشور است، بیمه پارسیان به گواه رتبهبندیهای معتبر کشور بزرگترین بیمه خصوصی ایران، آن دیگر شرکت هایی مانند کارگزاری و صرافی نیز آمادگی ارائه خدمت در قالب زنجیره به هم پیوسته ای هستند که مشتریان بانک را از مراجعات مکرر بی نیاز می کند و این مسیری است برای بالابردن کیفیت خدمات و بیانگ این نکته که عزم بانک برای بهره مندی از تمام ظرفیت های ممکن جدی است.