کد خبر: ۴۷۹۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶

زیدان: رونالدو ناراحت است/ برای اشرف خیلی خوشحالم

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که ستاره تیمش به خاطر ناکامی در گلزنی در لالیگا ناراحت است.
آفتاب‌‌نیوز :
 رئال مادرید یک‌شنبه شب با دبل ایسکو ‌اسپانیول را شکست داد و به رتبه پنجم جدول صعود کرد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت‌: پیروزی تیم از همه مهم‌تر بود چون توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. همچنین از عملکردمان در نیمه اول خشنودم. خیلی خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم کمی خسته بودیم و این موضوع عادی است. تنها چیزی که مرا نگران می‌کند این است که بسیاری از بازیکنانم استراحت نخواهند کرد چون باید برای تیم‌ ‌ملی‌های کشورشان بازی کنند.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ اظهار کرد: بازی کردن در مقابل تیمی که در عقب بسته بازی می‌کند خیلی سخت است. باید صبور بود. تنها در نیمه اول یک بار توانستیم از این سد عبور کنیم اما این شرایط تغییر خواهد کرد. زمانی که برابر تیمی به میدان می‌رویم که بازتر بازی می‌کند امکان بیشتری برای ایجاد موقعیت وجود دارد. به عنوان مثال در دیدار برابر دورتموند توانستیم سه گل به ثمر برسانیم یا برابر رئال سوسیداد. این اتفاق در بازی‌های خارج از خانه بیشتر دیده می‌شود. تنها باید به پیروزی فکر کرد چون از همه چیز مهم‌تر است.

کریستیانو رونالدو در این بازی نتوانست گلزنی کند و از این موضوع ناراحت به نظر می‌رسید. زیدان درباره ستاره تیمش گفت‌: او خسته نبود. در موقعیت‌های آفساید زیادی قرار داشت. او خیلی ناراحت است چون هنوز در لالیگا گلزنی نکرده است. با این حال فوتبال چنین است. پاسی که به ایسکو داد فوق‌العاده‌ بود. امیدوارم در بازی بعد شرایط عوض شود.

اشرف در این بازی در ترکیب اصلی حضور داشت. سرمربی فرانسوی در مورد مدافع ۱۸ ساله تیمش اظهار کرد: به خاطر او خیلی خوشحالم. روز مهمی در زندگی اشرف بود. او در سانتیاگوبرنابئو فوق‌العاده‌ عمل کرد. از شروع خوبش خشنودم. او بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و این نمایش در تمام زندگی‌اش تاثیرگذار خواهد بود. همه تیم‌ به خاطر او خوشحالیم.

زیدان توانست ۵۰ پیروزی با رئال مادرید به دست آورد. سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: سعی می‌کنیم همیشه پیروز شویم. با در نظر گرفتن لیگ قهرمانان اروپا سه پیروزی پیاپی به دست آوردیم و این چیزی است که به دنبالش هستیم. سعی می‌کنیم امتیازها را این چنین به دست آوریم.

ایسکو در این بازی دبل کرد. زیدان در این باره گفت‌: او اعتماد به نفس زیادی دارد. می‌داند که اکنون بازیکن مهمی برای تیمش محسوب می‌شود. ایسکو به نحوی بازی می‌کند که انگار در کوچه بازی می‌کند. نگرانی ندارد. این ویژگی‌اش را دوست دارم. در مسیر درستی قرار دارد و زمانی که شرایط خوب پیش نمی‌رود صبور است. امیدوارم شاهد ایسکوی بهتری باشیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ به گرت بیل اشاره کرد و گفت‌: به همراه تیم‌ ‌ملی کشورش خواهد بود. می‌توانست در فهرست ۱۸ نفره تیم برای دیدار با ‌اسپانیول باشد اما چون کمی مشکل جسمانی داشت ترجیح دادیم بازی نکند. او بازی‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و در مدت چهار ماه تنها یک بار آسیب دیده است.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس،رقابت در لالیگا نزدیک است. به جز بارسلونا که همه بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته فاصله تیم‌های دوم و ششم فقط سه امتیاز است. زیدان در این رابطه اظهار کرد: این فصل رقابت‌های سختی در لالیگا خواهیم داشت. تنها رقابت میان دو یا سه تیم نخواهد بود. رقابت نزدیکی را شاهد خواهیم بود. تیم‌ها خیلی خوب تقویت شده‌اند و قوی هستند و خیلی خوب رقابت می‌کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین