کد خبر: ۴۷۹۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

افشاگری از توطئه ستاره‌های بایرن علیه آنچلوتی

ماجرای کارلو آنچلوتی و بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد و مشخص شده که برخی بازیکنان اصلی تیم در برخی جلسات تمرینی بدون آنچلوتی شرکت می‌کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرهای بسیاری حاکی از آن بود که ستارگان بایرن به سبک تمرینات سنگین پپ گواردیولا علاقه داشتند و جدایی این مربی از بایرن باعث شده بود که آنها ناراحت شوند. از سوی دیگر، آنچلوتی تمریناتش را سبک برگزار می‌کند و همین باعث ناراحتی بیشتر بازیکنان شده بود. در گزارشی که نشریه کیکر اخیرا منتشر کرده، آمده است که چندین بازیکن چنان از تمرینات آنچلوتی ناراضی بوده‌اند و او را برای مربیگری بایرن نامناسب می‌دانسته‌اند که خودشان برنامه تمرینی ترتیب داده و بدون اطلاع مربی، در این جلسات شرکت می‌کرده‌اند.

مانوئل نویر، توماس مولر و ژروم بواتنگ جزو این دسته از بازیکنان سرکش بوده‌اند. همچنین چند ستاره بایرن به آنچلوتی تاخته بودند که نام فرانک ریبری، آرین روبن و متس هوملس در میان آنها به چشم می‌خورد.

بسیاری از این بازیکنان در آغاز فصل جاری، به سراغ مدیران بایرن رفته و گفته بودند از آنچلوتی ناراضی هستند. آنها با کارل هاینس رومنیگه، مدیر ارشد اجرایی بایرن مونیخ دیدار کرده و به او گفته بودند که سطح تمرینات این مربی سابق چلسی و رئال مادرید اصلا خوب نیست.

جالب آنکه جلسه آنها با مدیران بایرن به آنچلوتی خبر داده شده و این مربی 58ساله می‌دانسته که اوضاع از چه قرار است با این حال حاضر نشده بود سبک تمرینی خود را عوض کند.

به گزارش ایلنا، زمانی که مشخص شد آنچلوتی به سبک قبلی خود در تمرینات ادامه می‌دهد، بازیکنان جلسه‌ای محرمانه گذاشتند و به توافق رسیدند که تمرینات بیشتری را خودشان انجام دهند تا بتوانند در سطحی بالا رقابت کنند.

روبن در میان آنها بیش از همه از آنچلوتی انتقاد کرده است. این بال هلندی از جلسات تمرینی ناراضی بوده و حتی گفته که پسرش در تیم‌های پایه بایرن مونیخ در سطح بهتری تمرین می‌کند تا آنها!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین