کد خبر: ۴۸۱۰۵۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

گزارش تمرین امروز سرخ‌پوشان/بازگشت رسن در روز پا به توپ شدن شجاع خلیل‌زاده

بازیکنان پرسپولیس عصر دوشنبه آخرین تمرین خود با حضور رسانه‌ها و تماشاگران را پیش از سفر به اهواز برای بازی با استقلال خوزستان انجام دادند.
آفتاب‌‌نیوز :
 تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر برانکو ایوانکوویچ آغاز شد و با توجه به در پیش بودن بازی این تیم با استقلال خوزستان، سرمربی پرسپولیس تمرین پرفشاری را برای بازیکنانش در نظر نگرفت و بیش‌تر بر کارهای تاکتیکی تاکید کرد.

بشار رسن بازیکن عراقی بعد از حضور در اردوی تیم ملی کشورش از امروز به تمرین پرسپولیس بازگشت و با خوشامدگویی کادرفنی و هم‌تیمی‌هایش روبه‌رو شد.

برانکو در ابتدای تمرین صحبت کوتاهی با بازیکنانش داشت و پرسپولیسی‌ها بعد از نیم ساعت گرم کردن به کارهای تاکتیکی پرداختند.

در این تمرین که بازیکنان باید توپ را از نیمه زمین به دروازه حریف می‌رساندند همه سرخ‌پوشان شرکت کردند. شجاع خلیل‌زاده نیز که تا پیش از این انفرادی تمرین می‌کرد امروز پا به توپ شد. برانکو نیز با جدیت حرکت بازیکنانش را زیر نظر داشت و اگر بازیکنی پاس اشتباه می‌داد بر سرش فریاد می‌کشید. بازیکنان مثل مهره‌های شطرنج هر کدام باید در نقطه‌ای از زمین قرار گرفته و تنها اجازه داشتند حرکت‌های به‌خصوصی را انجام دهند.

به گزارش ایسنا،فرشاد احمدزاده که دوران نقاهت خود را سپری می‌کند از اواسط تمرین وارد زمین شده و به صورت انفرادی شروع به دویدن کرد. او روزهای قبل زیر نظر پزشک تیم به فیزیوتراپی می‌پرداخت.

در پایان برانکو کار دفاعی را در دستور کار بازیکنان قرار داد و هر مهاجم در شرایط ضد حمله با یک مدافع پیش‌رو و دروازه‌بان به سمت دروازه حمله می‌کرد. یک ساعت پایانی تمرین زیر نورافکن‌ها برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس پنج‌شنبه در هفته نهم لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین