کد خبر: ۴۸۱۳۷۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

تساوی شاگردان کی‌روش مقابل روسیه

دیدار دوستانه ایران و روسیه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار دوستانه تیم ملی ایران و روسیه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه کازان روسیه برگزار شد. این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش آفتاب‌نیوز، در این دیدار سردار آزمون در دقیقه ۵۷ برای ایران و دیمیتری پولوز در دقیقه ۷۳ برای روسیه گلزنی کردند.

نیمه نخست:

دقیقه ۲۰: در دقایق ابتدایی این دیدار دو تیم به محک یکدیگر پرداختند تا اینکه در دقیقه ۱۹ روی حرکت تیمی ایران پشت محوطه جریمه روسیه، وحید امیری توانست یک ضربه ایستگاهی برای ایران کسب کند. پشت این ضربه ایستگاهی علی‌رضا جهانبخش ایستاد و ضربه خوبی هم راهی دروازه روسیه کرد اما توپ با برخورد به سر مدافع این تیم با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: ایران مجددا پشت محوطه جریمه روسیه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این‌بار احسان حاج‌صفی این ضربه را روی دروازه ارسال کرد. این ارسال خوب حاج‌صفی درست روی سر سردار آزمون فرود آمد اما ضربه آزمون را لونف به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۲۸: روسیه پشت در جناح چپ دفاع ایران یک ضربه ایستگاهی بدست آورد که ارسال رائوش را بیرانوند به صورت ناقص دفع کرد اما اروخین مهاجم روسیه نتوانست از ضربه بازگشتی استفاده کند تا این توپ به بیرون برود. پس از این ضربه سید جلال حسینی نسبت به خروج نامطمئن بیرانوند به او اعتراض کرد.

دقیقه ۴۲: ایران با چند نفر به سمت دروازه روسیه حمله کرد که توپ در جناح راست دفاع روسیه به جهانبخش رسید. او هم به داخل محوطه جریمه وارد شد و با آوردن توپ روی پای راستش، شوتی را راهی دروازه روسیه کرد که کم جان بود و دروازه بان حریف با یک شیرجه به راحتی توپ را جمع کرد.

نیمه دوم:

دقیقه ۴۹: وریا غفوری از جناح چپ روسیه نفوذ کرد و پاس رو به عقب خوبی به سردار آزمون داد اما آزمون با بی دقتی این توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه ۵۲: اسمولوف پشت محوطه جریمه ایران توپ سرگردانی را گرفت و ضربه‌ای به سمت دروازه ایران زد اما بیرانوند به راحتی این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۵۷: در حالی‌که روسیه به سمت دروازه ایران یورش برده بود، سید جلال حسینی توپ را از مهاجمان روس گرفت تا ضد حمله ایران پایه ریزی شود. مهدی طارمی هم با حرکتی خوب توانست یک مدافع روسیه را از پیش رو بردارد و در حالی که با دروازه‌بان روسیه تک به تک بود و می‌توانست خودش ضربه آخر را بزند، با یک پاس خوب سردار آزمون را در موقعیتی خوب قرار داد تا آزمون دروازه خالی روسیه را باز کند.

دقیقه ۶۰: مهدی طارمی دوباره حرکتی را در زمین روسیه آغاز کرد و پاس خوبی را به سردار آزمون تا او در موقعیت تک به تک با لونف قرار بگیرد اما مهاجم ایران از این موقعیت خوب استفاده نکرد تا مدافعان روسیه توپ سردار آزمون را بگیرند.

دقیقه ۶۲: اسمولوف روی ضربه ایستگاهی که روس‌ها در نزدیکی محوطه جریمه ایران به دست آورده بودند، ضربه محکمی را به سمت دروازه تیم ملی زد اما بیرانوند با یک شیرجه تماشایی این توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۰: ارسال بلند مدافعان ایران مهدی طارمی را پشت مدافعان روسیه صاحب موقعیت تک به تک کرد اما طارمی با بی دقتی این توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه ۷۱: سمدوف از جناح چپ دفاع ایران قصد ارسال توپی را داشت اما این توپ به سمت دروازه بیرانوند رفت ولی در حالی که بیرانوند نظاره‌گر این توپ بود، توپ به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۷۳: روسیه با یک حرکت تیمی خوب، ارسال قطری به سمت جناح چپ دفاع ایران فرستاد که سمدوف یک ضرب این توپ را به داخل محوطه جریمه تیم ملی فرستاد تا پولوز مهاجم تعویضی روسیه جلوی دیدگان بیرانوند، دروازه خالی ایران را باز کند.

دقیقه ۸۸: در شلوغی محوطه جریمه ایران توپ به کوزیائف هافبک روسیه رسید اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: ارسال روس‌ها از روی یک ضربه ایستگاهی به کوتپوف رسید اما ضربه سر او درست به جایی رفت که بیرانوند قرار داشت تا دروازه بان ایران به راحتی این توپ را مهار کند.

ترکیب ایران: علی‌رضا بیرانوند، وریا غفوری (رامین رضاییان، ۸۳)، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی (روزبه چشمی، ۸۱)، امید ابراهیمی، وحید امیری، مهدی طارمی (اکبر ایمانی، ۷۵)، علی‌رضا جهانبخش (سامان قدوس، ۶۴)، سردار آزمون (کاوه رضایی، ۶۴)

ترکیب روسیه: لونف، فرناندس، واسین، کوتپوف، کودریاشوف، تاراسوف، اروخین، میرانچوک، اسمولوف، کوکورین، رائوش

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین