کد خبر: ۴۸۱۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

تاکید بر استمرار ارسال محموله‌های بشردوستانه به‌ مناطق مرزی بنگلادش

رئیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در بازید از مناطق مرزی بنگلادش با صحنه های متاثر کننده ای روبرو شدیم که ضروری است محموله های ارسالی استمرار و افزایش بیشتری داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر علی اصغر پیوندی؛ رئیس جمعیت هلال احمر در دومین روز سفر خود به بنگلادش با محمد نسیم؛وزیر بهداشت و رفاه اجتماعی بنگلادش دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار تاکید کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با توجه به سیاست ها و اهداف بشردوستانه و اصولی که بر آن پایبند است؛ آمادگی کامل و فعالانه برای کمک به مردم میانمار دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: در بازید از مناطق مرزی بنگلادش با صحنه های متاثر کننده ای روبرو شدیم که ضروری است محموله های ارسالی استمرار و افزایش بیشتری داشته باشد.

سابقه درخشان هلال احمر ایران در بحران های بین المللی

دکتر پیوندی با اشاره به فعالیت های بشردوستانه هلال احمر ایران براساس اصول بنیادی جمعیت های ملی خاطر نشان کرد: هلال احمر ایران خدمات متنوع و مختلفی را ارائه می دهد و سابقه درخشانی در بحران های بزرگ مثل خشکسالی و قحطی سومالی، بحران های سوریه، یمن و عراق داشته است.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر جزو جمعیت های پیشرو در ارسال کمک های بشردوستانه بوده و تاکنون توانسته ایم 3 محموله به وزن 100 تن شامل اقلام امدادی، زیستی و دارو برای مردم پناهجوی میانماری ارسال کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه پناهجویان هنوز نیازهای زیادی دارند، افزود: امیدواریم با توجه به همکاری خوبی که با کشور بنگلادش داریم بتوانیم محموله بیشتری ارسال کنیم.

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر ایران به عنوان معین دولت در بحث ارسال کمک های مردمی آمادگی کامل دارد تا در صورت انجام هماهنگی ها باایجاد اردوگاه و بیمارستان سیار، از بروز مشکلات بهداشتی محلی و منطقه ای جلوگیری کنیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین