کد خبر: ۴۸۲۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

زیدان رکورد گواردیولا را شکست

سرمربی رئال مادرید توانست از رکورد سرمربی پیشین بارسلونا پیشی بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز : رئال مادرید شنبه در هفته هشتم لالیگا توانست دو بر یک میزبانش ختافه را شکست دهد و سیزدهمین پیروزی خارج از خانه اش را جشن بگیرد.  این اتفاق یک رکورد در تاریخ لالیگا محسوب می شود. پیش از این بازی رکورد متعلق به مادرید زین‌الدین زیدان و بارسلونا پپ گواردیولا با ۱۲ پیروزی بود که پس از دیدار مادرید و ختافه سرمربی فرانسوی به تنهایی صاحب این رکورد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، گوردیولا در زمان حضورش در بارسا توانست در اواخر فصل ۲۰۰۹-۱۰ و اوایل ۲۰۱۰-۱۱  چنین رکوردی را به ثبت برساند. شاگردان سرمربی اسپانیایی ۴۳ گل در این مدت به ثمر رساندند و هفت گل دریافت کردند. این در حالی است که مادرید زیدان ۴۲ بار دروازه حریفان را باز کرد و ۱۴ بار دروازه اش را باز شده دید. رکورد زیدان از ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ و در هفته بیست و چهارم لالیگا آغاز شد. مادرید در آن بازی توانست نتیجه دو بر صفر به نفع ویارئال را پیروزی سه بر دو عوض کند. چند روز پیش از این تاریخ شاگردان زیدان در مستایا دو بر یک مغلوب والنسیا شده بودند.

پس از ویارئال تیم های ایبار، اتلتیک بیلبائو، لگانس، اسپورتینگ خیخون، سلتاویگو(بازی معوقه)، مالاگا، رئال سوسیداد و آلاوس مغلوب تیم اول شهر مادرید شدند.

مادرید در این فصل از ۱۲ امتیاز ممکن در سانتیاگو برنابئو تنها پنج امتیاز به دست آورده است اما در بازی های خارج از خانه ۱۵ امتیاز کامل را کسب کرده است. در سال گذشته مادرید در حالی قهرمان لالیگا شد که توانست بیشترین امتیاز ها را از بازی هی خارج از خانه به دست آورد (۴۷ به ۴۶). سفیدپوشان تنها ۱۰ امتیاز در خارج از خانه از دست دادند. آن ها دو تساوی و دو شکست را در ۱۹ بازی تجربه کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین