کد خبر: ۴۸۲۸۳۲
تعداد نظرات: ۳۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
با انتقاد از حجم بالای ورود کالای قاچاق به کشور

رئیس کمیته امداد به روحانی: داعشی‌ها را شبانه جزغاله می‌کنید؛ نمی‌توانید جلوی قاچاق در روز روشن را بگیرید؟/ من فحش‌های قطع یارانه را می‌پذیرم به هر حال این کارها فحش‌خوری هم دارد

رئیس کمیته امداد با انتقاد از حجم بالای ورود کالای قاچاق به کشور خطاب به رئیس جمهور گفت: شما که می‌روید شبانه دو داعشی را که در روستایی در کرمانشاه پنهان شدند جزغاله می‌کنید نمی‌توانید جلوی ورود دو کانتینر قاچاق در روز روشن را بگیرید؟
آفتاب‌‌نیوز : پرویز فتاح امروز در سی و یکمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به مشکلات پیش روی درآمدهای دولت گفت: من در ارتباط با قطع یارانه‌ها از یک سال پیش با آقای رئیس جمهور روحانی صحبت کردم و گفتم که من مسئولیت قطع یارانه‌ها را می‌پذیرم.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از تسنیم، وی خطاب به رئیس جمهور افزود: از چه می‌ترسید که یارانه‌‌ها را قطع کنید من فحش‌ها را می‌پذیرم به هر حال این کارها فحش‌خوری هم دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه صحبت‌های خود خطاب به روحانی گفت: شما (رئیس جمهور) بگویید که هر کسی نیازمند است بیاید کمیته امداد. مردم ما فهیم و بزرگ هستند و مسائل را درک می‌کنند چرا 20 هزار میلیارد تومان یارانه را می‌دهید در حالی که می‌شد این هزینه را که نیمی از مبلغ یارانه‌ها است حذف کرد.

فتاح در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به رئیس جمهور گفت: حداقل 20 میلیارد تومان میزان قاچاق شماست که اگر 50 درصد آن کنترل شود 10 میلیارد دلار کمتر قاچاق به کشور می‌آید آیا نمی‌توانیم جلوی آنها را بگیریم؟

وی دوباره خطاب به رئیس جمهور گفت: شما که می‌روید 2 داعشی در روستایی در کرمانشاه «قایم» پنهان شده‌اند جزغاله کرده‌اید نمی‌توانید جلوی دو کانتینر قاچاق در روز روشن را بگیرید. شما که این توانمندیها را دارید.

رئیس کمیته امداد گفت: مبارزه با قاچاق فقط اراده می‌خواهد آیا کسی این حرف را از تو می‌پذیرد که نمی‌شود جلوی قاچاق را گرفت. اگر 10 میلیارد دلار از میزان قاچاق را کم کنیم اشتغالی در کشور ایجاد می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی در ادامه صحبت‌های خود گفت: وسعت فقر زیاد شده است که دلیل این امر اقتصاد بیمار کشور است.

وی افزود: زمانی که در کشور قاچاق در این سطح وجود دارد یعنی در کنار آن فقر نیز وجود دارد و وقتی واردات در این سطح وجود داشته باشد ایرانی‌ها بیکار می‌مانند و چینی‌ها و کره‌ای‌ها به جای ما کار می‌کنند.

فتاح گفت: در این شرایط دولت نیز فقیر است. در این ماه حقوق بعضی از پرسنل را نمی‌توانستیم بگیریم که این شرایط در برخی از سازمان‌های دیگر نیز وجود دارد. وضعیت صادرات کشور مناسب نیست و کالای قاچاق نیز به کشور می‌آید.

وی تاکید کرد: در صورتی که قصد رفع این مشکلات را داریم باید سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رئیس کمیته امداد در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه سال قبل برای تخصیص بودجه به کمیته امداد یک هزار میلیارد تومان داده‌اند گفت: قرار شد این وام در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به افراد تحت پوشش کمیته امداد تا سقف 15 میلیون تومان اختصاص یابد.

فتاح افزود: به لطف خدا از بانک‌ها 1100 میلیارد تومان جذب کردیم و بانک‌ها همکاری خوبی در این زمینه با ما داشتند که این همکاری دستوری نیز نبود.

افراد تحت پوشش کمیته امداد 10 درصد کاهش یافت

وی گفت: در کنار 1100 میلیارد تومانی که از بانک‌ها گرفتیم 300 میلیارد تومان نیز خودمان به آن اضافه کردیم و در مجموع به هزار نفر 1400 میلیارد تومان وام اشتغال پرداخت کردیم که نتیجه آن کاهش 10 درصدی آمار افراد تحت پوشش کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد گفت: در سال جاری سهم ما از سوی بانک‌ها برای تخصیص تسهیلات اشتغال 2100 میلیارد تومان شده است که قرار شده این رقم به عنوان وام اشتغال به 150 هزار نفر پرداخت شود.

فتاح یادآور شد: 330 هزار دانش‌آموز، 72 هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و تمام افراد تحت پوشش این کمیته پوشش‌های بیمه‌های درمانی دریافت کرده و حتی به آنها فرانشیب پرداخت می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
10
راست میگه همرو بدن به این آقای فتاحی توکمیته امداد بخوره و به ریش مردم مثل بقیه مسئولین بخنده
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
من اصلاح طلبم ولی آقای فتاح انسان شایسته و به دور از هیاهوهای سیاسی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
9
جناب فتاح عزیز بسیاری از این موارد به دولتی برمی گردد که شما وزیرش بودید حالا خط و نشان می کشید؟ چرا همان جا درستش نکردید؟ قاچاق به قول جناب احمدی نژاد دست کی است و شما هم می دانید که به این راحتی نمی تواند جلویش را گرفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
7
فتاح جان تو که اینهمه کمیته امدادی در کشور داری چرا به کمیته امدادی های دیگر کمک می کنی عزیز دل برادر؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
12
جناب فتاح وقتي احمدينژاد يارانه ها را بر قرار كرد شما كجا بوديد مگر وزير احمدينژاد نبوديد مگر عضو هئيت دولت نبوديد چرا ان زمان لال شديد حالا شجاعت پيدا كرديد مي دوني چي همه تان سر وته يه كرپاس هستيد مرده شور همه تان را ببرد در ضمن كسي كه در روز روشن با كشتي وكانتينر قاچاق مي كند حتما در يكي از بيوت تشريف دارد كه امثال شما قادر نيستيد به انها چپ نگاه كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
ادب مرد به از دولت اوست!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
8
آقای فتاح شماخودت از دولت مردان بودی درزمان احمدی نژاد چرا داری شعار میدی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
4
هر چه پوله ماله شماهاست بخور بخوره حرص نخور فتاح جون
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
9
مگر آقای روحانی این یارانه را باب کرد اقای فتاح هم کیش شما و در دولتی این یارانه شروع شد که خود شما وزیر آن دولت بودی انروز که میخواستید رای جمع کنید یارانه خوب بود و یک شب چند ساعت محمود احمدی نژاد از مزایای این یارانه میگفت چرا در نقد ایشان مقاله و یا یاداشتی ننوشتی و حرفی نزدی الان چه اتفاقی افتاده که میگویید یارانه را قطع کنند ارزش یارانه به یک دهم کاهش یافته بنزین 100 تومانی هم که ابتدا شد 400 بعد کردید 1000 تومان باز اب و برق هم که گران شده مگر مردم از کجا اوردند که این همه از جیبشان برمیدارید ارزش افزوده هم چندین بار میگیری یکبار از کود و سم یکبار قبض اب و یکبار هم از کارخانه یکبار هم از فروشگاه شما را به همان دینی که دارید خجالت هم خوب چیزی است کمیته امداد 40 سال است دارد کمک میکند چقدر توانسته افراد را توانمند کند و تعداد فقرا را کم کند که این توقع را از دولت دارید پولی که شما خرج میکنید از کار و تلاش نیست پولی است که درب صندوق کمیته را باز میکنید و برمیدارید ببین کمیته های شما چه ساختمانهایی دارند ماشین هایی که سوار میشوید تا بروید در صندوق صدقات را باز کنید و زحمت برداشتن پول را بکشید ببر بفروش و بده به فقرا و فحش هم نخور . کسی که کارمند است دو تا سه فرزند دانشگاهی دارد و شما ها هم که تا مرگ سراغتان نیاید دست از کار و مقام نمیکشید و پست را تحویل نمیدهید و دوست دارید به مردم خدمت کنید. ایکاش یکم هم دوست داشتید فرزندان ما به ملت خدمت کنند اینهمه بیکار دوست دارند به خلق کمک کنند بس است بروید استراخت کنید تا کمی مغزتان هوا بخورد عزیزم زن و بچه های شما گناه دارند از اینهمه که دارید کار میکنید کمی ببریدشان سفر و گردش کنند . فحش خوردن کار اسانی است ولی بیکار بودن و فحش خانواده خوردن سخت است
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
7
یادشون رفته که وزیر کدوم دولت بودند؟ چرا اون دولت توی روز روشن خیلی چیزها رو ندید؟
دولت داعش را جزغاله میکند یا ارتش و سپاه؟
مغلطه در روز روشن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
6
آقای فتاح ، خیز برداشتی واسه ریاست جمهوری؟ یکی با وعده یارانه،یکی دیگر کارانه،حالا هم زارانه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
4
از سوختن داعشی ها این جزغاله شده....!!!!!چقدر اینا از این انتخاب مردم تودهنی خوردن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
5
کنترل مبادی ورودی رسمی کالا در اختیار دولت است . اگر کالایی بدون سیر مراحل قانونی ورود پیدا کند . حق با پرویز خان است .
لیکن مشکل اینجاست که کالاهای قاچاق از مبادی غیر رسمی و بعضا از اسکله های نهادهای خاص) و با کانتینرهای مشخص به مرکز کشور منتقل میشوند ( این مطلب را رئیس پرویز خان ـ احمدی نژاد - در دوران ریاستش اعلام نمود )
پرویز خان تو فحشتو بده . کالای قاچاق و یارانه و ... را بهانه نکن !
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
2
8
اقای فتاح کاش میشد یک تحقیق و تفحص هم در مورد کمیته امداد صورت بگیرد لطفا پیشنهاد انرا هم بده و بگو مسولیت انرا می پذیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
2
7
جالبه که همه میدونند قاچاق با حمایت چه کسانی انجام میشود بعد ایشون از دولت میخواد که با قاچاق مبارزه کنه!!!
بعدم پول یارانه رو بدید کمیته امداد که ماشالله عملکردش در فقرزدایی در جهان اول است؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
1
جناب فتاح چرا داری یکطرفه قضاوت میکنی و اصلا منظور تو چیه که فقط میخوای مردم رو روز بروز فقیرتر کنی و همه رو کمیته امدادی کنی و مشخصه نقشه هایی داری. چون اون وقت همه کسانیکه تحت حمایت امداد هستند در اکثر انتخابات و برنامه های خاص تابع شماها میشوند و با ترساندن آنها از طریق قطع مستمری و عدم تعلق وام و دیگر کارها مردم رو به زندگی گدایی و اجباری عادت میدی. درثانی شما که این همه وام خوداشتغالی پرداخت میکنید خوب تحقیق کنید که چند درصد مردمی که این وامها رو گرفته اند تحت حمایت امداد نبوده اند و با پارتی بازی و داشتن افراد و فامیل بازی در کمیته امداد شاخه های شهرستانی این مملکت این وامها رو گرفته اند و وام مربوطه رو نه برای اجرای طرح خودکفایی که در جای دیگر مثلا خرید خودرو و ساخت مسکن خرج کرده اند.جناب فتاح شما هم میتوانید بجای اینهمه وامهای 15 میلیونی در هر شهر و روستایی کارخانه هایی احداث کنید و از خود مردم فقیر و فرزندان مددجوی کمیته امداد به عنوان عوامل آن کارخانه استفاده کنید تا هم شغل ایجاد شود هم مناطق محروم به رونق برسند.
کارمندان کمیته امداد امام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
2
آقای فتاح ما کارمندان کمیته امداد هستیم . شما که کارمندان این نهاد رو با اخراج بیچاره کردید . کل کمیته امداد رو به سپاه تحویل دادید . لطفا به جای اظهار نظر درباره یارانه به حرف کارکنان این مجموعه گوش کنید تا فحش زن و بچه کارمندان قدری از اعمالتان کم شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
4
این آقا زمان احمدی نژاد ایران نبود؟
چرا آن رمان نگران قاچاق و یارانه نبود؟
اینها با همه چیز کاسبی می کنند
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
1
3
فتاحی فحش کمته راضی نیستیم از تو وامثال تو ،اون دنیا جواب ملت رو باید بدی خدا از تو و تز امثال تونگذره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
2
3
آق فتاح سلام راستی از فروش ساختمان مرکزی در سوهانک به مبلغ 1000 میلیارد تومان چه خبر و خرید برج 18 طبقه به مبلغ 180 میلیارد جه خبر ... باقی پولشو چکار کردی تو که تو دولت اوس محمود بودی وزیرش بودی تو که مثل لنکرانی هلو بودی تو که تو مصوبات دولت بودی تو دیگه چرا تو برو از اوس محمود و رفقا چند صد میلیارد دلار بگیر و خرج زیر مجموعه ات بکن
... ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
4
اقای فتاح به اندازه کمیته امدادی حرف بزن یارانه حق ملت است اگر کسی انرا حذف کند هم این دنیا هم ان دنیایش .....
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
2
سلام جناب فتاح من به عنوان یک شهروند ساده همان موقع که یارانه ها وضع شد همین را که شما فرمودین را عرض کردم ولی دوستان شما می گفتند این پول امام زمان عج می باشد و همه باید بهره مند شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
3
سلام آقای فتاح مردم دلخوش همین یارانه اندپس پول گازآب برق ازکجابدن یه سربیان توروستاهاببیندبخدا ثواب داره زیادش کنیدتااینکه قطعش کنیدفحش هم بخوریدنکنیدمردم گناه دارن بایارانه زندگیشون میگذرون همونم نگیرین ازشون خواهشاااا
کارمند
|
Netherlands
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
3
جناب فتاح شما گندهای کمیته امداد رو جم و جورر کن بد وارثی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
2
آقای فتاح چه پسر شجاعی شده برای خودش !
محمد راسخ نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
1
2
اقای فتاح اولا که در ایران اصلا هیچکس به هیچکس فحش نمیدهد . ثانیا فکر میکنم فحش هایی که تا حالا خورده اید بستان است . ولی خداییش حق دارید اینهمه اصرار میکنید . این چندهزار میلیارد تومان خیلی وسوسه انگیز است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
2
این اقا مثل اینکه حافظه اش را از دست داده این یارانه درقبال افزایش قیمتهای حاملهای انرژی اتفاق افتاده قیمتها را برگردانند به قبل ویارانه ها را قطع کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
2
اصلآ به تو چه ربطی دارد نخود هر آش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
1
اقای عزیزشما که می دانید دولت فقیراست و وضعیت کشورخراب است پس چه می خواهید بنابراین دولتی که فقیر است و وضعش خراب است نمی تواند کاری برای کسی انجام بدهد پس بگذارید راحت وآسوده باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
چرا قطع یارانه؟ باور کنید ما به همین یارانه دلخوشیم و داریم تو فقر و قرض و قسط دست و پا میزنیم. شماها وضعتون توپه و دردی ندارید و هر وقت اراده کنید در چشم به هم زدنی غذا،میوه،گوشت،دکتر و دارو و دیگر چیزها آماده میشه... بخدا غم وغصه دل من و سایر محرومین رو کسی نمیدونه. الان نزدیک به سه ماهه برنج و گوشت ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
1
0
کاری میکنی هیشکی صدقه نندازه تو صندوق با این حرفا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
1
فتاح خان کانتینر قاچاق چه ربطی به داعش و یارانه داره!!!!میخای بخاطر ارتقا درامدی و مادی خودت ملیون ها انسان رو زجر بدی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
0
افای فتاح میخواهی این چندل غاز را هم که به مردم میدهند اجر کنی شما اگر راست میگی بگوقبوض اب وبرق وگاز و عوارش شهرداری وتلفن را که هزار برابرشده به سال قبل ازیارانه ها برگردد حاملهای انرژی به قیمت اولش برکردد نان و بنزین را به قیمت اولش برکردان انوقت یارانه ها را قطع کن
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
0
0
نظرات شما باید در میز گردی نقد بشه که مردم حضور داشته باشن همه کارشناسان هم جمع بشن زندگی مردم را لمس نمیکنن . ضمنا اگر خود را جزو عاقلان میدانی روضه خوانی نکن ویکطرفه به واقعیت نمیرسی .خیلی صوابها در مناظرات مردمی هست که هیچکس اقدامی در جهت آن نمیکنه و باور نداره وهمه خود را عقل کل میدونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
1
ما اگه به این فلاکت و بدبختی افتادیم بخاطر تصمیمات .... رئیست احمدی نژاد هست که تو وزیرش بودی....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین