کد خبر: ۴۸۲۸۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

توضیح مدیر آموزش و پرورش شوش درباره تنبیه بدنی دانش‌آموز شوشی

مدیر آموزش و پرورش شوش با اشاره به خبر منتشر شده درباره تنبیه بدنی دانش‌آموز شوشی و پاره شدن پرده گوش این دانش‌آموز، گفت: پیگیر روند درمان این دانش‌آموز هستیم و کارها روال قانونی خود را طی می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز : عبدالامیر خنیفر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا درخصوص انتشار خبری مبنی بر تنبیه بدنی دانش‌آموز شوشی توسط ناظم مدرسه، اظهار کرد: این دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی، روز شنبه (22 مهرماه) در مدرسه در صف صبحگاهی مشغول صحبت و شیطنت با دوستان خود بود که ناظم مدرسه با ضربه‌ای به پشت گردنش، او را تنبیه می‌کند.

وی افزود: پس از اطلاع از اتفاقات پیش آمده، در محل آموزشگاه حضور پیدا کردیم و کمیته‌ای نیز برای پیگیری مسأله تشکیل شد. برخلاف گفته خانواده دانش‌آموز، ناظم مدرسه به ما گفته است ضربه‌ای به پشت گردن دانش‌آموز زده است اما خانواده می‌گویند ناظم به صورت دانش‌آموز ضربه زده است. پس از این اتفاق نیز دانش‌آموز تا ساعت 12 و 30 دقیقه در مدرسه حضور داشته و پس از اتمام زمان مدرسه به پزشک مراجعه کرده و پزشک نیز گفته است که پرده گوش او پاره شده است.

مدیر آموزش و پرورش شوش درخصوص خبر منتشر شده مبنی بر اینکه این دانش‌آموز یک آسیب قدیمی از ناحیه گوش داشته است، گفت: معلم پایه پنجم ابتدایی این دانش‌آموز به ما گفته است این دانش‌آموز در آن سال از ناحیه گوش دردهایی داشته است و خانواده دانش‌آموز نیز از معلم خواسته بودند فرزندشان در ردیف اول کلاس بنشیند.

خنیفر با اشاره به شکایت خانواده این دانش‌آموز از ناظم مدرسه، خاطرنشان‌کرد: ما نمی‌توانیم مانع از شکایت کردن کسی شویم و کارها روال قانونی خود را طی می‌کند.

وی درباره خبر اخراج ناظم مدرسه که در برخی کانال‌های تلگرامی مطرح شده بود، تصریح کرد: ما کسی را تعلیق یا اخراج نکرده‌ایم. ناظم مدرسه توبیخ شده و تخلف او نیز در پرونده وی درج شده است و برای حفظ شأن ناظم، دانش‌آموز و خانواده دانش‌آموز، از ناظم خواسته‌ایم فعلا در مدرسه حضور پیدا نکند تا برای ادامه کار خود، به مدرسه دیگری منتقل شود.

مدیر آموزش و پرورش شوش خاطرنشان‌کرد: با خانواده دانش‌آموز صحبت شده است و در حال حاضر پیگیر روند درمان این دانش‌آموز هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
عجب مدیریتی داریم!!!! میگه برای حفظ شان ناظم او را به مدرسه دیگری منتقل می کنیم... خدایا منو بکش راحت شم از شر اینگونه دیدن ها وشنیدن ها!! بنظرتون این اتفاق نه در ژاپن بلکه در همین کشورهای اطرافمون بیفته چی میشه؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
1
در این سالها بد رفتاری معلمین مدارس به ناحق توجیه شده
ليلا
|
Germany
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
با سلام واقعا جاي تاسف است كه براي حفظ شان ناظم فعلا درمدرسه حضور نداشته باشد تا منتقل شود ,,,,, حتما چندروز ديگر إظهار ميشود دانش آموز كَر مادر زاد بود. ترا بخدا مسئولين اين بچه ها را فرزند خود بدانيد آيا درمقابل أطفال خودتان هم اين عمل ميكنيد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین