کد خبر: ۴۸۳۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲

دانش‌آموز ایرانی برنده جایزه "نگاهی به ستارگان: آینده جهان"

سانا صادقی از ایران برنده جایزه اول مسابقه نقاشی "نگاهی به ستارگان: آینده جهان" در بخش کودکان شد.
آفتاب‌‌نیوز :
هفت دانش آموز دیگر ایرانی در مسابقات امسال برنده دیپلم در رده های سنی دیگر شدند.

روز جمعه در مقر سازمان ملل در وین مراسم اهدای جوایز برندگان جایزه مدرسه ۲۰۱۷ با موضوع " نگاه به ستارگان: آینده جهان " با همکاری دفتر امور فضای ماورای جو سازمان ملل (UNOOSA) و سازمان غیر دولتی صلح و همکاری اسپانیا برگزار شد.

در بخش مسابقه نقاشی زیر شش سال، سانا صادقی برنده جایزه اول مسابقه سال ۲۰۱۷ شد.

با توجه به عدم حضور برندگان ایرانی، رضا نجفی سفیر و نماینده دایم کشورمان در سازمان ملل به نمایندگی از برندگان ایرانی در این مراسم شرکت و جوایز آنها را دریافت کرد.

دیگر دانش آموزان برنده دیپلم این مسابقات در رده های سنی مختلف عبارتند از: کوثر علی یاری، یاسمن صدریان، سانا رحمانی، ثریا پاسوهی، دیلان قهرمانپور، هاجر شفیع زاده و فاطمه حسینی که همگی معرفی شده توسط امور بین الملل موسسه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند. حدود ۱۰۰۰ نفر از ۴۰ کشور در سطح جهان در این مسابقات شرکت کردند.

سایر برندگان از کشورهای چین، ترکیه، مجارستان، اسپانیا، اوکراین، بلغارستان، اسلواکی، لاتویا، فیلیپین، مکزیک، انگلستان، مراکش، بوسنی و هرزگووین و عربستان نیز در این مراسم جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش ایسنا، همچنین، در این مراسم یادداشت تفاهمی بین دفتر امور فضای ماورای جو سازمان ملل و سازمان غیر دولتی صلح و همکاری امضا شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین