کد خبر: ۴۸۳۶۱۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

قوچان‌نژاد: هر تیمی در ورزشگاه خانگی‌ ما دچار مشکل می‌شود

مهاجم ایرانی هیرنفین پیش از بازی با ویتسه عنوان کرد که آنها بر روی بازی با ویتسه تمرکز کرده‌اند و همه چیز برای امتیاز گرفتن آنها مهیا است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایلنا و به نقل سایت فین آنلاین هلند، تیم فوتبال هیرنفین فردا(یکشنبه) بازی سرنوشت سازی را مقابل ویتسه دارد زیرا این تمی در بازی ۲ بازی اخیرش مقابل آژاکس واوترخت تن به شکست داده است و سرمربی تیم در این بازی خانگی امیداور است تا ۳ امتیاز را بگیرد.

در این راستا رضا قوچان نژاد، مهاجم ایرانی هیرنفین پیش از این بازی گفت: ما بر روی بازی باویتسه تمرکز خواهیم کرد و این ویتسه تیم خوبی است. همه چیز برای گرفت امتیازات مهیا است. ویتسه تیم بزرگی است و بازی‌های اروپایی زیادی انجام داده است به نظرم این تیم قدرتمند است.

وی افزود: اما به خاطر ویتسه به خاطر بازی‌های زیادی که انجام داده به نظر می‌رسد خسته باشد. من به عنوان یک بازیکن فوتبال این را می‌گویم که وقتی شما در طول یک هفته یک یا ۲ بازی را انجام می‌دهید احساس خستگی می‌کنید. اگر ما در روز خوب خود باشیم می‌توانیم در تمام بازی ها پیروز شویم که در این فصل این را نشان دادیم. ما در این فصل بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و همه را دچار سختی کردیم. ما می‌توانیم همه تیم ها حتی ویتسه را در ورزشگاه آبی لنسترا(ورزشگاه خانگی هیرنفین) دچار مشکل کنیم.

مهاجم ملی‌پوش کشورمان در پایان به خانگی بودن این بازی تاکید کرد و گفت: این امتیازی برای ماست و ما در میان هواداران خود بازی می‌کنیم. حضور هواداران انرژی مضاعفی را به ما می‌دهد و با بازی خارج از خانه کاملا متفاوت است. بازی در خانه یک لحظه عالی است. پس از ۲ شکست پیاپی می‌توانیم دل هواداران خود ر ا شاد کنیم. به همین خاطر ما منتظر این لحظه هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین