کد خبر: ۴۸۴۰۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹

بازپرس دادسرای اهواز تاکید کرد: ضرورت جابجایی هرچه سریع‌تر ساکنان منطقه منبع آب اهواز

بازپرس شعبه یک دادسرای اهواز در رابطه با تخته سنگی که باعث تخریب شدن بخشی از منازل مسکونی منطقه منبع آب اهواز و کشته و مجروح شدن ساکنین این منازل شده است، توضیح داد: پس از انجام تحقیقات قضایی با مقصران حادثه برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز : بازپرس شعبه یک دادسرای اهواز در رابطه با تخته سنگی که باعث تخریب شدن بخشی از منازل مسکونی منطقه منبع آب اهواز و کشته و مجروح شدن ساکنین این منازل شده است، توضیح داد: پس از انجام تحقیقات قضایی با مقصران حادثه برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

به گزارش میزان، محمد اسدی نژاد، بازپرس شعبه یک دادسرای اهواز در رابطه با حادثه صبح امروز منطقه منبع آب اهواز اظهار کرد: هفت صبح امروز یک تپه کوه مانند در منطقه کوی مجاهدین شهر اهواز که از مناطق مهاجرنشین است، ریزش کرد و با تخریب ۲ خانه مسکونی، ۲ نفرکشته و ۷ نفر مجروح شدند.

وی از دستور ویژه مدعی‌العموم برای رسیدگی به مشکلات مردم منطقه منبع آب این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه دستورات لازم به نیروی انتظامی و هلال احمر برای اسکان مردم منطقه داده شده که محلی را برای جابجایی ساکنان منطقه در نظر بگیرند.

این مقام قضایی ادامه داد: اجساد دو طفل ۴ و ۸ ساله به پزشکی قانونی منتقل شده است.

به گفته گراوند معاون دادستان اهواز ۸۱۸ منزل مسکونی در معرض خطر هستند که دراین راستا جلسه اضطراری با حضور استاندار، دادگستری و مسئولان شهری برای تصمیم گیری نهایی برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین