پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۴۸۴۶۱۸
۱۸:۵۴
۱۳۹۶/۰۸/۰۲

طارمی: کمیته اخلاق؟ نه، به ایفمارک رفته بودم

مهاجم پرسپولیس گفت که به کمیته اخلاق نرفته است.
۱۸:۵۴
۱۳۹۶/۰۸/۰۲
به گزارش آفتاب نیوز،
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عصر امروز خبر آمد که مهدی طارمی به کمیته اخلااق رفته است. حضور همزمان طارمی با محسن مسلمان در آکادمی باعث شده بود خیلی ها فکر کنند که طارمی در حال رفتن به کمیته اخلاق است. اما طارمی پس از اینکه از ساختمان آکادمی بیرون آمد، گفت که به کمیته اخلاق نرفته بود.

طارمی در جمع خبرنگاران گفت: رفته بودم ایفمارک، پیش دکتر شهاب. به کمیته اخلاق نرفته بودم.
او البته حاضر نشد بیشتر از این توضیح دهد.
گزارش خطا
برچسب‌ها:
طارمی کمیته اخلاق
ارسال پیام
captcha