کد خبر: ۴۸۴۷۲۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
کاظمیان:

ربیع‌خواه مستحق این همه فشار نیست/ برانکو برای دربی ریسک نمی‌کند

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو می‌داند حساسیت دربی چقدر است، شاید همین مسئله باعث شود با ریسک کمتری بازی کند.
آفتاب‌‌نیوز : مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو می‌داند حساسیت دربی چقدر است، شاید همین مسئله باعث شود با ریسک کمتری بازی کند.

جواد کاظمیان در گفت‌وگو با میزان، در مورد دربی 85 بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: همه می‌دانند که شرایط این بازی ربطی جدول و وضعیت تیم‌ها ندارد. پرسپولیس تیم خوبی است و استقلال هم با آمدن مربی جدید بهتر شده است. امیدوارم که شاهد بازی جذابی باشیم.

وی در مورد غیبت چند مهره تاثیرگذار پرسپولیس برای این بازی عنوان کرد: الان شرایطی پیش آمده که دست برانکو روی نیمکت باز نیست. یعنی اگر برای منشا و علیپور اتفاقی رخ بدهد پرسپولیس مهاجم ذخیره خوبی ندارد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان غایب در دربی همگی جزو مهرهایی هستند که در ریتم پرسپولیس تأثیر دارند، امیدوارم که نبودشان به تیم ضربه نزند.

کاظمیان در واکنش به انتقاداتی که این روزها به محسن ربیع‌خواه، علیرضا بیرانوند و محسن مسلمان می‌شود گفت: شاید نوع فوتبالی که ربیع‌خواه بازی می‌کند تماشاگرپسند نباشد ولی قطعا کارهایی که برانکو از او می‌خواهد را به خوبی انجام می‌دهد. ربیع‌خواه مسلما مستحق این همه فشار نیست.

وی ادامه داد: افت مسلمان و بیرانوند هم طبیعی است، بالاخره بزرگترین بازیکنان دنیا هم در طول یک فصل مقطعی را افت می‌کنند. امکان ندارد یک بازیکن 2،3 سال در اوج باشد. در این مقطع، مهم این است که بازیکن افت کرده بتواند خودش را به شرایط قبلی برگرداند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جدال برانکو و شفر در دربی تهران هم گفت: برانکو دربی را به خوبی می‌شناسد و می‌داند حساسیت این بازی چقدر است، شاید همین مسئله باعث شود با ریسک کمتری بازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین