کد خبر: ۴۸۵۰۵۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

طائب: برجام ۲ و ۳ یعنی خودکشی

‌رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ‌گفت: مذاکرات هسته‎ای پلکانی برای رسیدن به موضوع دیگری بود وآمریکایی‎ها برجام موجود را حلال مشکل موجود خود نمی‎بینند.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت‌الاسلام مهدی طائب پیش از ظهر امروز در جمع  شورای بسیج رسانه استان گلستان و شهرستان گرگان اظهار داشت: عاشورا و کربلا و حرکت امام حسین(ع) یک جریان پویا در طول تاریخ است و یک هدفی را دنبال می‎کند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، تسنیم در ادامه نوشت: رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ‌ادامه داد: اباعبدالحسین(ع) در کربلا مصداق امام معصوم بدون خطا بود و باید در قله حاکمیت قرار می‎گرفت اما جبهه استکبار با حاکمیت امام معصوم ماهیت خود را در خطر می‌دید.

وی گفت: فریاد امام حسین(ع) در روز عاشورا در تاریخ هر روز پرورش یافت تا بتواند به نقطه‎ای برسد که بتواند کمر استکبار را بشکند و اگر بخواهیم عاشورای امروز را درک کنیم باید بیندیشیم استکبار امروز که از بروز و ظهور امام حق در هراس است تا چه میزان در میدان قرار دادیم و به هر میزان که در میدان باشیم به فریاد امام حسین(ع) پاسخ دادیم.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ظهور منجی بشریت را زمان بروز و ظهور حق دانست و گفت: در آن زمان کمر استکبار شکسته شده تا امام معصوم بر حاکمیت برسد.

وی افزود: دنیا می‎داند چه شمشیری در انقلاب اسلامی برای استکبار تیز شده و بر تاسی از حرکت امام حسین(ع) که خون بر شمشیر پیروز است، امام خمینی(ره) در انقلاب اسلامی اجازه مبارزه مسلحانه را ندادند و تنها خواست که ملت فریاد بزنند.

انقلاب اسلامی نقشه سیاسی جهان را تغییر داد

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه امروز در تقسیم‎بندی‎های ابرقدرت‎ها در زمان انقلاب چیزی جز یک نام و خاطره باقی نمانده، تاکید کرد: انقلاب اسلامی نقشه سیاسی جهان و نقشه ابرقدرتی جهان را تغییر داد.

طائب با بیان اینکه امروز در رسانه‎های عالم اخبار انقلاب اسلامی در راس اخبار قرار دارد، گفت: استکبار همه وجود خود را برای ضربه زدن به جریان  حق تجمیع می‎کند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار ادامه داد: امروز شناخت استکبار از انقلاب ما صددرصدی شده و کل استکبار نسخه‎ای برای نابودی انقلاب ما شده است.

طائب افزود: ما در شناخت راه انقلاب از ابتدای انقلاب تاکنون متفاوت هستیم، در جنگ تحمیلی ما با سلاح پیروز نشدیم بلکه با دعا و ایمان توانستیم بر جنگ فائق آییم.

تعلیق در مذاکرات گرفتن زمان از ایران بود

وی با اشاره به روند مذاکرات و برجام افزود: تعلیق در مذاکرات گرفتن زمان از ما بود و اینکه در مذاکرات پذیرفتند آقای رئیس جمهور در مدت‎های معینی پایبندی مذاکرات را امضاء کند مشخص بود که آمریکایی‎ها قائل به پایبندی نیستند و به دنبال این هستند که زمان را از ما بگیرند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار یادآور شد: آمریکایی‎ها در یک طراحی برای گرفتن زمان از ما عمل کردند و حرف‎های امروز ترامپ خارج از مواضع آمریکا نیست و موضوعات مطرح شده در رسانه‎های غربی یک سناریوی دروغ رسانه‎ای است.

طائب افزود: آقای ترامپ در فضایی که گفته می‎شود ایران پای کار ایستاده، مدعی تروریست بودن می‎شود و این بیانگر آن این است که موضوعات مطرح شده ترامپ خارج از سیستم آمریکا نیست.

وی با بیان اینکه با دشمن قسم خورده نمی‎توان مذاکره کرد، افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و همه می‎دانستند که معمار کبیر انقلاب نظام آمریکا را بیان کرده و برخی از دوستان مذاکره‌کننده باور داشتند که انرژی هسته‎ای ما به سمت اتمی می‎رود و ما باید با آمریکا مذاکره کنیم و با این نگاه برخی افراد به میز مذاکره رفتند.

آمریکایی‎ها برجام موجود را حلال مشکل موجود خود نمی‎بینند

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار کشور با بیان اینکه مقام معظم رهبری بیان کردند که بمب هسته‎ای را حرام می‎دانیم، افزود: مذاکرات هسته‎ای پلکانی برای رسیدن به موضوع دیگری بود و حرکت جدید آمریکا را در این می‎بینم که آمریکایی‎ها برجام موجود را حلال مشکل موجود خود نمی‎بینند.

طائب افزود: آمریکایی‎ها با اجرای برجام خسارتی به ما وارد کرده و رسانه‎های غربی بیان کردند که ما 13 هزار سانترفیوژ را جمع کردیم.

وی با بیان اینکه به طور قاطع نمی‎توانم در مورد دستاوردهای برجام صحبت کنم، افزود: آمریکایی‎ها از روح برجام صحبت می‎کنند و به عقیده من آمریکایی‎ها به دنبال محدود کردن ایران در محدوده خودش و آمادگی ایران برای نابودی نهایی هستند.

طائب افزود: شاهد آن بودیم که برخی افراد تیم مذاکره‌کننده قبلی را مسخره می‎کردند و امروز نیز حرف‎های تیم مذاکره کننده قبلی را می‎زنند.

وی یادآور شد: امروز با بیان اینکه بسیار خوشحال هستم که روزی بیان می‎کردند که سرهنگ‎ها به پادگان‎های خود بازگردند اما امروز مردم بیان می‎کنند که من یک سپاهی‎ام.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار با بیان اینکه آمریکایی‎ها به دنبال این بودند که ما را به نقطه مطلوب خود در مذاکرات بکشانند، افزود: آمریکایی‎ها در توسعه میدان نبرد در منطقه نابودی خود را می‎دیدند و اگر بتوانند ما را در یک میدان محدود کنند به راحتی ما را از بین می‎برند.

طائب با بیان اینکه ما نباید اجازه موفقیت در اجرای برنامه‎های آمریکا را بدهیم، افزود: صحبت درباره برجام 2 و 3 یعنی خودکشی و این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سیستم موشکی و ابزار دفاعی اکسیژن بدن ما در منطقه است، گفت: اگر نسبت به مسائل هسته‎ای به آمریکا چراغ سبز نشان دهیم، خود را در منطقه نابود می‎کنیم و مقام معظم رهبری تاکید دارند که این موضوع قابل مذاکره نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین