کد خبر: ۴۸۵۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

کفشگری: تماشاگران بابلی بی‌دلیل علیه کسی شعار نمی‌دهند/ نکونام به زودی سرمربی تیم ملی می‌شود

بازیکن با تجربه خونه‌به‌خونه از پیروزی مقابل سیاه‌جامگان در جام حذفی و حواشی اخیر این باشگاه می‌گوید.
آفتاب‌‌نیوز :
مهرداد کفشگری در خصوص پیروزی خونه‌به‌خونه مقابل سیاه‌جامگان در جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی داشتیم و می‌توانستیم در همان 90 دقیقه کار را تمام کنیم ولی بازی فشرده و دفاعی حریف کار را برای ما سخت کرد. مخصوصاً وقتی 10 نفره شدند بیشتر در لاک دفاعی فرو رفتند و هدفشان کشاندن بازی به پنالتی بود ولی خدا را شکر در نهایت در این ضربات توانستیم بر حریف غلبه کنیم.

وی در مورد هدف خونه‌به‌خونه در لیگ برتر و جام حذفی گفت: هدف ما از اول روی لیگ یک و صعود از این رقابت‌ها بوده است و جام حذفی در اولویت بعدی قرار دارد. امیدوارم بعد از اتفاقات اخیر و با بازگشت آرامش به تیم سیر صعودی را به سمت صدر جدول در پیش بگیریم.

بازیکن با تجربه خونه‌به‌خونه در مورد کار با جواد نکونام در اولین تجربه سرمربیگری‌اش عنوان کرد: ایشان در همین چند وقت هم نشان داده در مربیگری هم مثل دوران بازی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و از خیلی مربیانی که سال‌ها تجربه دارند بهتر است. به نظرم در سال‌های بعدی به تیم‌های بزرگ لیگ برتر و حتی تیم ملی هم می‌رسد.

کفشگری در مورد حواشی ایجاد شده روی سکو ها در دیدار با سیاه‌جامگان گفت: هواداران بابل بی‌دلیل علیه کسی نمی‌شوند و پیش زمینه‌ای از سرمربی حریف داشته‌اند که این واکنش را نشان دادند. بیش از این نمی‌توانم یک سری مسائل را باز کنم.

وی در مورد اتفاقاتی که در تمرین خونه‌به‌خونه افتاده بود هم خاطر نشان کرد: فوتبال مازندران همیشه درگیر حواشی خاصی بوده که مانع پیشرفتش می‌شود. نتایج سال‌های اخیر خونه‌به‌خونه و نساجی را نگاه کنید متوجه می‌شوید. بی‌دلیل بین این دو تیم جنگ ایجاد شده است و این درست نیست. امیدوارم از بین ما و نساجی یک تیم یا هر دو تیم به لیگ برتر صعود کنند تا مازندران در لیگ برتر نماینده داشته باشد.

کفشگری در پایان با اشاره به پیروزی پرسپولیس در دربی تصریح کرد: به عنوان یک پرسپولیسی از برد تیم خوشحالم و تبریک می‌گویم. همیشه دربی وقتی جذاب است که دو تیم در اوج باشند و استقلال هم پیشرفت محسوسی داشته است و نمی‌دانم سرمربی این تیم در 2-3 هفته چطور تا این حد تیم را متحول کرده است.
منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین