به گزارش ایسنا و به نقل از دیلیمیل، این عکس نشان میداد که پنیر در ایموجی گوگل زیر برگر قرار گرفته، در حالی که در ایموجی اپل روی برگر قرار دارد.
"پیچای" روز یکشنبه در پاسخ به این توییت نوشت: همه کارهایمان را رها
میکنیم و روز دوشنبه آن را اصلاح میکنیم. البته اگر مردم به توافق برسند
که کدام درست است!
با توجه به ایموجیپدیا که یک مرجع و منبع استنادی ایموجیها است، گوگل تنها شرکت فناوری در دنیا است که پنیر چیزبرگر در ایموجی آن زیر برگر قرار دارد. در حالی که در ایموجی شرکتهای اپل، سامسونگ، فیسبوک و دیگر شرکتها این طور نیست.
با این وجود مشخص نیست که آیا گوگل واقعا این ایموجی را تغییر خواهد داد یا خیر.
جالب اینجاست که بحث بر سر جای قرارگیری پنیر در چیزبرگر هنوز داغ است.