کد خبر: ۴۸۶۵۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

عیادت رییس صداوسیما از جمشید مشایخی +عکس

دکتر علی‌عسکری، رییس سازمان صداوسیما شب گذشته به عیادت هنرمند پیشکسوت، چهره ماندگار هنر و یکی از پنج ستاره سینمای ایران، جمشید مشایخی رفت و جویای احوال وی شد.
آفتاب‌‌نیوز : رییس سازمان صداوسیما، شب گذشته به همراه معاون سیما، از جمشید مشایخی در بیمارستان عیادت کرد و در گفت‌وگو با پزشک معالج وی در جریان مراحل درمان این هنرمند قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، دکتر علی‌عسکری جمشید مشایخی را از سرمایه‌های ارزشمند هنر به ویژه تلویزیون دانست و ابراز امیدواری کرد، به زودی این هنرمند صاحب‌نام، سلامت خود را باز یابد و دوباره صفحه تلویزیون و عرصه سینما از وجود وی بهره‌مند شود.

در این دیدار جمشید مشایخی ضمن قدردانی و تشکر از توجه رییس سازمان صداوسیما گفت: این‌گونه توجهات باعث دلگرمی هنرمندان می‌شود و برای ما بسیار ارزشمند است. این هنرمند برجسته سینما و تلویزیون در این دیدار کوتاه، دغدغه‌های خود را هم در زمینه مسائل فرهنگی بیان کرد.

جمشید مشایخی در میان پنج ستاره سینما و تلویزیون ایران، بیشترین تعداد سریال را (۴۴ سریال) برای تلویزیون کار کرده است که معروف‌ترین آن، سریال «هزاردستان» و نقش خاطره‌انگیز رضا خوشنویس است.

مشایخی ۸۳ ساله مدتی است به دلیل عارضه کلیوی در بیمارستان بستری است و به گفته پزشکان تا هفته آینده بهبود کامل خود را به دست می‌آورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین