کد خبر: ۴۸۶۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

عصبانیت کی‌روش از حضور رییس کمیته‌ انضباطی در تمرین تیم ملی+ عکس

سرمربی تیم ملی فوتبال که از حضور رییس کمیته‌ انضباطی و صحبت کردن درباره مسائل انضباطی در تیم ملی عصبانی شده بود، خطاب به خبرنگاران و مسوولان حراست تیم ملی، گفت: رییس کمیته‌ انضباطی مخل برنامه‌های تیم‌ ‌ملی شده و اگر حسن‌زاده می‌خواهد در تیم ملی صحبت کند ابتدا حقوق من را واریز کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به‌ گزارش ‌ایسنا، دومین جلسه تمرین تیم‌ ‌ملی در حالی امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که رییس کمیته‌ انضباطی در اواسط تمرین به ورزشگاه آمد و درباره مسائل مختلفی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

کارلوس کی‌روش پس از این که فهمید حسن‌زاده، رییس کمیته‌ انضباطی فدراسیون فوتبال به تمرین تیم‌ ‌ملی آمده است و درباره مسائل مختلف انضباطی صحبت می‌کند به کنار زمین آمد و با حالتی عصبانی خطاب به خبرنگاران و مسوولان، گفت‌: چرا رییس کمیته‌ انضباطی  فدراسیون فوتبال به تمرین تیم‌ ‌ملی می‌آید و در مورد مسائل مختلف صحبت می‌کند که نظم تمرین تیمم را بر هم می‌ریزد. او با چه اجازه‌ای این کار را انجام می‌دهد و مخل آرامش تیم‌ ‌ملی می‌شود؟ کی‌روش سپس در ادامه‌ اعتراض خود به این حرکت، گفت‌: اگر رییس کمیته‌ انضباطی می‌خواهد به تمرین تیم‌ ‌ملی بیاید و صحبت کند ابتدا حقوق من را واریز کند.


عصبانیت کی‌روش از حضور رییس کمیته‌ انضباطی در تمرین تیم ملی+ عکس
کارلوس کی‌روش در ادامه‌ باز هم عصبانیت خود را نشان داد و خواستار توضیح درباره این اتفاق از سوی مسوولان حراست فدراسیون فوتبال شد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال با چهره‌ای عصبانی ادامه تمرین را زیر نظر گرفت و احتمالا این موضوع را از سوی رییس فدراسیون فوتبال پیگیری کند.

کی‌روش گفت: او (حسن‌زاده) امروز مخل برنامه‌های تیم‌ ‌ملی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین