کد خبر: ۴۸۶۸۸۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

هشدار رئیس دفتر روحانی به زائران اربعین: به توصیه‌های مرتبط با کشور ایران و عراق پایبند باشید

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: امیدوارم همه زائران به توصیه‌های اعلام شده در کشور ایران و عراق پایبند باشند تا با امنیت کامل به کشور بازگردند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود واعظی امروز در حاشیه بازدید مرز چذابه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مردم در شهرهای مختلف خوزستان به صورت خودجوش و با هدف ارائه خدمات به زائران موکب‌های بسیار خوبی برپا کرده‌اند، اظهار داشت: در زمینه مرز چذابه به نسبت سال‌های گذشته کارهای خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت استاندار خوزستان و سایر مسئولان و نیز برگزاری جلسات ستاد اربعین افزود: مسئولان در زمینه زیرساخت‌های اربعین آنچه که امسال برای پذیرش یک جمعیت بیشتر نیاز بوده را فراهم کرده‌اند.

رئیس دفتر رئیس جمهور بیان کرد: در حدود 3 هزار نفر به صورت شبانه روز به زائران حسینی خدمت می‌کنند و این کار بسیار ارزشمند است.

وی تعریض جاده‌ها را از اقدامات مثبت خواند و درباره بازدید از مواکب در چذابه گفت: امیدوارم همه زائران به توصیه‌های اعلام شده در کشور ایران و عراق پایبند باشند تا با امنیت کامل به کشور بازگردند. این اجتماع عظیم فخر اسلام و شیعه هست و تجمع آنان در کربلای معلی نمادی از وحدت، همبستگی و اتحاد جهان اسلام است.
منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین